zondag 4 maart 2018

Challenge #287

Wat een heerlijke vrolijke voorjaarskaarten hebben jullie ingestuurd voor de kleurenchallenge van Margot.
We konden wel een beetje warmte gebruiken de afgelopen week en aan de zon heeft het zeker niet gelegen maar die wind he..............

Dit is de top drie:











Van harte gefeliciteerd!

In de zijbalk vind je een top-3-badge die je op je blog kunt plaatsen.


De winnaar van het gast-designerschap is NICOLE!

Jij mag contact opnemen met dutchcardlovers@hotmail.com, dan verteld Rosalien je er alles over. Onderstaande badge is voor jou!







----------------------------------------




En dan nu over naar onze volgende uitdaging.

De opdracht is:


maak een kaart met een woord-grap.


Er zijn verschillende stempelsets in omloop waarbij teksten zitten met woordgrapjes.

Deze mag je natuurlijk gebruiken maar het is ook heel erg leuk om zelf zo'n tekst te maken. 


Hier onder een drietal digitale teksten die je mag gebruiken als je ze leuk vindt...






Onze gast-designer en het DT-team zorgen voor inspiratie:


Gastdesigner Monique:



Marjan:



Ellen:



Margot:



Anja;



Rosalien:




Veel succes allemaal met deze uitdaging!

Plaats je kaart via Mr. Linky, en doe dit met een directe link naar je blogbericht,

dat scheelt ons veel zoekwerk. 

Deze uitdaging loopt tot vrijdag 16 maart 18:00. 


Anja, Marjan, Rosalien,Margot en Ellen.


10 opmerkingen:

Crealientje zei

Allereerst Felicitaties aan de toppers van de vorige Challenge.
Prachtige kaarten!
Wat een leuke nieuwe Challenge!
Ik lees het met een lach op mijn gezicht.
Prachtige voorbeelden Dt.
Ga mijn best doen.
Fijne Zondag en lieve groetjes Crealientje.

gerrie zei


Gefeliciteerd alle winnaressen, schitterende kaarten.
En wat een leuke uitdaging weer, ik ga mijn best doen. Jullie voorbeelden zijn ook weer geweldig!!.
Fijne dag.
Lieve groetjes Gerrie.

Daphne zei

Wat een mooie top 3! En Nicole een terechte winnaar!
Leuke challenge, ik hou daar zo van.
Ik ga zeker meedoen.

Wil Frutsel zei

Superleuk dat ik de top 3 met mijn kaartje heb gehaald. Vind het een hele eer, want mijn kaarten zijn normaal altijd veel drukker. Ik ben eigenlijk niet zo'n held in de strakkeren
kaarten, dus..... super bedankt dames. Ook Nicole en Maaike gefeliciteerd. Leuke challenge weer voor komende maand met prachtige voorbeeldkaartjes.
Liefs Wilma

Daphne zei

Hoeveel kaarten mag je linken??
Ik loop over van inspiratie😉

Margot zei

Verras ons maar! 🤗

Nicole Parmentier zei

Wow wat gaaf dat ik deze challenge gewonnen heb Het was weer superleuk en inspirerend om mee te doen. Bedankt!
Ook de nieuwe challenge is veelbelovend, ik verheug me nu al op alles wat voorbij gaat komen!

Jacqueline Muller zei

Leuke Challenge en mooie DT projecten!
Dank jullie wel voor de inspiratie.
Groetjes, Crea Jacqueline

Trudy zei

Leuke challenge en jullie hebben prachtige voorbeelden gemaakt!
groetjes Trudy

Daphne zei

Ik zit al op 4.....
Ik blijf bezig😄