zondag 4 februari 2018

Challenge #285

De mooiste kale bomen kwamen voorbij, soms een enkele tak, dan weer een heel bos! Ze waren allemaal prachtig, maar dit is de top drie:







Van harte gefeliciteerd! In de zijbalk vind je een top-3-badge die je op je blog kunt plaatsen. De winnaar van het gast-designerschap is ELLEN! Jij mag contact opnemen met dutchcardlovers@hotmail.com, dan verteld Rosalien je er alles over. Onderstaande badge is voor jou!


----------------------------------------


We dagen jullie komende twee weken uit om een kaart te maken met een vouwtechniek. Je kunt bv. denken aan een kaart met een flap, een trifold kaart, een waterval kaart, een stepper kaart, een Z-fold kaart, mogelijkheden genoeg! Onze gast-designer en het DT-team zorgen voor inspiratie:

Gastdesigner Marieke:


Marjan:


Ellen:


Ellen, zijaanzicht:


Ellen, de binnenzijde:


Margot: 


Anja:



Veel succes allemaal met deze uitdaging, vouwen maar! Plaats je kaart via Mr. Linky, en doe dit met een directe link naar je blogbericht, dat scheelt ons veel zoekwerk. 
Deze uitdaging loopt tot vrijdag 16 februari 18:00. 

Anja, Ellen, Margot, Marjan en Rosalien


6 opmerkingen:

Daphne zei

Dames, gefeliciteerd.
En leuke nieuwe uitdaging!
Ik doe mee.

Ela zei

Van harte dames met jullie winnende kaartjes. Leuke nieuwe challenge en weer mooie voorbeelden door het dt. Groetjes Ela

Inky and Quirky Designs zei

Oooh thank you so much ladies for picking me in your top 3, that’s made my weekend!
Hugs
Donna xx

Mariken zei

Prachtige kaarten DT, ik ga eens diep nadenken! En de top 3 dames, van harte gefeliciteerd! En ik...de bofferd...ben in het bezit van het mooie winnende kaartje van Ellen!!

Sarah zei

Heel tof! Ook de vorige opdracht. Maar de tijd ging te snel...

Ellen zei

Wat superleuk, ik heb gewonnen met mijn winterse kale bomenkaartje! Dank jullie wel.