zondag 2 oktober 2016

Challenge #261

Het is inmiddels alweer oktober, al zou je het niet denken met al dat mooie weer van de afgelopen weken...
Gelukkig hebben jullie ook nog tijd gehad om mee te doen met de shaker-card challenge.
Uit de vele mooie inzendingen hebben we de volgende top 3 samengesteld.

Mooi creaties dames!
Jullie mogen de Dutch Card Lovers blinkie meenemen voor je blog, (als je die nog niet hebt). Je vindt deze in de sidebar.
Maar zoals altijd is er maar een die wint en dat is deze keer...

MARFIEN

Van harte gefeliciteerd, jij wint de leuke prijs die Scrapplezier beschikbaar stelt.
Mail even je adresgegevens naar dutchcardlovers@hotmail. com en het komt in orde. Daarbij nodigen we je graag uit onze gastdesigner te zijn voor de volgende keer.

---------------------------------

Dan gaan we nu over naar de challenge van deze week, maar eerst laten we de prijs zien die Hobbyshoppie  beschikbaar stelt:



Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven. De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen. 
Karin


---------------------------------







We willen graag zelf geschreven tekst zien op jullie kaarten



Hier zijn de voorbeelden van gastdesigner Marianne en het Design Team

Gastdesigner Marianne



Margot: 


Ellen:


Marjan:


Rosalien


Anja;



Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag 14 oktober 18.00 uur.
Link alsjeblief direct naar het blogbericht en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk.
We wensen je veel succes en plezier met deze challenge.

Groetjes van Ellen en het DT.

8 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat een prachtige voorbeelden hier en de handlettering challenge een hele leuke! Ik ga het zeker proberen! Fijne zondag allemaal!
Groetjes van Gerie

Nota Bene zei

Deze challenge is mij op het lijf geschreven, want ik gebruik zelfgeschreven letters op al mijn kaartjes. Echt fantastisch dat jullie dit organiseren! De voorbeeldjes zijn ook erg leuk geworden, heel inspirerend!
Groetjes, Nele

Marfien zei

Leuk dat ik met mijn schudkaart een prijs gewonnen heb, eigenlijk zag ik dat in de eerste instantie helemaal niet zitten . . .
Nu handgeschreven, nog moeilijker maar ik ga er voor

Crealientje zei

Marfien van harte gefeliciteerd met je prijs,
en Klaske met top 3 notering!
Nu de uitdaging handgeschreven boodschap.
Oef dat zal niet makkelijk worden.
Ik ga het proberen!
Groetjes Crealientje.

Ankie vd Polder zei

Oh wat kunnen jullie mooie teksten maken zo uit de losse hand. Ik hou van uitdagingen dus ik ben hem aangegaan, maar vooralsnog is het (nog) niet mijn ding, hoewel ik over het eindresultaat redelijk tevreden ben. Groetjes, Ankie

Joanne kramer zei

Over de vraag op mijn blog of ik de blauwe takjes op mijn kaart (nr.7) ook zelf heb gemaakt> ja, die heb ik ook zelf getekend! Groetjes Joanne

Scraptastisch zei

Bij het plaatsen zag ik pas dat ik dezelfde kerstbal als Anja heb
gemaakt, maar dan net even anders, hihi Bedankt voor de challenge,
daarom er lekker een middag voor gaan zitten maar wordt nog flink oefenen!!
Groetjes van Gerie

Colien zei

Leuke challenge, mooie voorbeelden! Zojuist mijn bijdrage geleverd.
grtz.Colien