zondag 18 september 2016

DCL #260

Hallo!

Wat een zonnige kaarten stuurden jullie in!  Ondanks dat de zon ook buiten uitbundig heeft geschenen (en het binnen ook heel warm was) kregen we toch een leuk aantal inzendingen, waarvoor onze dank! En dat ze allemaal zo anders waren was erg mooi om te bekijken.
Uit deze inzendingen kozen we de volgende top 3:





Van harte dames, erg mooie kaarten! Jullie mogen de Dutch Card Lovers Top 3 blinkie meenemen. je vindt deze in de sidebar. Maar .... de winnares van deze challenge is geworden.....

MARIANNE

Wat een prachtige kaart! Gefeliciteerd met de eerste plaats en met je prijs door Jacobi beschikbaar gesteld. Als je mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com zorgt Rosalien dat die z.s.m. naar je toe komt. Daarbij nodigen we je graag uit om de volgende keer onze gastdesigner te zijn. 

---------------------

Dan is het nu tijd voor de nieuwe challenge. Marjan koos hiervoor:

Shakercards! Je ziet ze weer vaker, al dan niet gemaakt met behulp van de Fuse tool. En wat zijn ze leuk om te maken, dus ..... Let's Shake! Maak een kaart met een shaker gedeelte!



Margot:

Ellen:

Anja:

Marjan:


Doen jullie mee? Er is natuurlijk heel veel te bedenken op dit gebied en we zijn dan ook benieuwd naar wat jullie ermee doen.


Onze sponsor is deze keer Scrapplezier met deze leuke prijs:



De internetwinkel voor de mensen die aan hun hobby, nog meer plezier willen beleven. 
We hebben veel producten in ons assortiment waaronder heel veel Kaisercraft producten (het mooie scrapmerk uit Australie). Verder mooie home deco producten, mini albums van hout, veel embellishments etc. 
Dus ik zou zeggen neem eens een kijkje in onze internetwinkel. http://www.scrapplezier.nl/webshop/ 

ScrapPlezier heeft ook een eigen blog http://scrapplezier.blogspot.nl/ 
en forum http://forum.scrapplezier.nl/ dus neem gerust eens een kijkje. 
Sinds kort heeft ScrapPlezier 2 vaste designers en gast designers, in het jaar 2013 zullen we om de 2 maanden met gast designers werken. Dus er is veel variatie in scrapstijl te zien. 

Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze internetwinkel, forum of blog. En natuurlijk voor de winnaar veel plezier met de gewonnen prijs. 

Groetjes Helena en team


Je kunt je kaart hieronder linken tot vrijdag 30 september 18.00 uur.

Succes! en groetjes van Anja, Ellen, Margot, Marjan en Rosalien



9 opmerkingen:

Aletta zei

Marianne gefeliciteerd.. wat een prachtige kaart en de andere dames ook gefeliciteerd met jullie top 3 notering.. Maar wat een leuke nieuwe uitdaging weer.. shaker kaarten... die zijn zo leuk, maak ze eigenlijk veeeels te weinig. Wie weet of het lukt om deze keer mee te doen... Groetjes Aletta.. oja.. niet te vergeten.. prachtige voorbeelden dames!

Marianne zei

Wat een leuke verrassing: de eerste plaats!!...ben er heel erg blij mee en natuurlijk ook heel blij met de prijs van Jacobi :-) Nieuwe spulletjes brengen meestal ook weer nieuwe inspiratie. Ook proficiat Yvonne en Crealientje met jullie plaats in de top 3 en bedankt team van DCL voor de leuke challenges elke keer!! Groetjes, Marianne. PS ik ga meteen ook even mailen.

Cornelie zei

Was ik weer eens. Hop veel te weinig even langs. Ligt niet aan jullie, hop weinig rond in blogland momenteel...maar wat een leuke challenge! Helemaal in mijn straatje, en wat een toffe voorbeelden!

Crealientje zei

Hallo,
Van harte gefeliciteerd Marianne.
Yvonne ook met je top3 notering!
Ik doe weer mee met de leuke nieuwe challenge.
Wordt mijn eerste shake kaart. Ben benieuwd wat ik er van maak.
Mooie voorbeelden, kan ik genoeg inspiratie uit halen.
Fijne dag allemaal,
groetjes Crealientje.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk dat mijn kaart in de Top 3 geëindigd is, dankjulliewel! Gefeliciteerd ook Marianne en Crealientje!
De nieuwe uitdaging is ook weer leuk en ik ga zeker proberen mee te doen!
Groetjes, Yvonne

Carola zei

Via Ans ben ik bij dit blog terecht gekomen (bedankt Ans). Ik had net een shakerkaart gemaakt, dus die heb ik hier geplaatst. Kijk alweer uit naar de volgende challenge. Groetjes Carola

Margot zei

Gefeliciteerd top drie! Veel succes met onze nieuwe uitdaging iedereen!

!neke zei

Leuke nieuwe uitdaging !!!!!

Ankie vd Polder zei

Marianne van harte gefeliciteerd. Een terechte winnaar met deze prachtige kaart. En de uitdaging van deze keer is ook erg leuk. Voor mijn een heuse uitdaging omdat ik eigenlijk nooit van dit soort shaker kaarten maak. Maar ik vind het toch wel heel erg leuk nu ik het gedaan heb en wie weet komt het er nu vaker van. Groetjes, Ankie