zondag 12 juni 2016

Challenge # 257

Hoera!! Het is feest.





De Dutch Card Lovers bestaat alweer 7 jaar. Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat en dat we het zolang volhouden.
En dat hebben we aan jullie, onze deelnemers te danken. Jullie zijn Toppertjes!
Bedankt dat jullie elke keer weer meedoen met onze Challenges.

Dit willen we natuurlijk samen met jullie vieren. ;)


Maar voordat we verder gaan hebben we eerst de Top 3 voor jullie.
Benieuwd wie het zijn??
Hier zijn ze.












Allemaal gefeliciteerd met het behalen van de Top 3. Jullie mogen de Top 3 Blinkie op jullie blog neerzetten. Je vindt hem in de sidebar.

En de Winnaar is geworden...............Maia!!
Gefeliciteerd Maia!!
Mail je gegevens naar de dutchcardlovers@hotmail.com en dan zorgen wij dat de prijs zo snel mogelijk jou kant op komt.
Ook mag je mee draaien als Gastdesigner als je het leuk vindt.







Deze keer worden we gesponsord door Rosaliens Creations.


Sinds Oktober 2012 is Stampin Up naar Nederland gekomen en heb ik besloten om demonstratrice te worden omdat ik hun spullen helemaal geweldig vindt. Het leuke van Stampin Up vindt ik ook dat zowel de kleuren van het Designpapier, Cardstock, Inkt, Embellishments, Markers etc. allemaal met elkaar overeen komen. Dus niks meer zoeken wat nu bij elkaar past.
Ook de kwaliteit is super en niet te spreken over de geweldige leuke stempels in combinatie met ponsen en stanzen.
Wil je informatie over Stampin Up, Party Hosten of bijwonen, een Workshop volgen of een catalogus ontvangen dan kan je mij mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl
Zoek je een demonstratrice bij jou in de buurt dan kan je die hier vinden onder het kopje "Demonstrator Finder". http://www2.stampinup.com/home/en-nl/ 



 Groetjes Rosalien




De prijs is  een vrolijk Stampin Up Pakketje bestaande uit Designpapier, met bijpassende kleuren Cardstock en Lint.




Maar we hebben nog een extra Prijs. Het lijkt ons zo leuk om de Top 3 van deze Challenge allemaal mee te laten draaien als Gastdesigner.
Hoe gezellig!! :)




Maar nu over naar de Challenge.
Omdat we in een feestelijke stemming zijn is de uitdaging om een Feestelijke Creatie te maken. :)


Ook wij zijn aan de slag gegaan met deze opdracht, hier zijn onze creaties.



                                                             Gastdesigner Femke:





Ellen:



Marjan:


Margot: 


Rosalien


Anja





Heel veel plezier met deze uitdaging.
Jullie hebben tot vrijdag 24 Juni 18:00 uur de tijd om je kaartje hieronder te linken.
Graag met een directe link naar je blogpost.


Groetjes ,

Rosalien, Marjan, Anja, Ellen, Margot.


21 opmerkingen:

Margot zei

Mijn felicitaties voor de top drie en voor de Dutch Card Lovers!

Marjan zei

Toppers ... van harte en Maia met haar eerste plaats!

ellyscard creatief zei

Van Harte Gefeliciteerd!!
Ik hoop dat jullie nog vele jaren doorgaan.
Gr, Elly

Aletta zei

Gefeliciteerd... op naar de volgende 7 jaar creativiteit... Geniet nog altijd van jullie challenge's...Suc6... groetjes Aletta

Danielle zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum :-) En bedankt voor mijn top drie plekje, ik ben helemaal verrast!!

Scraptastisch zei

DT Gefeliciteerd met jullie 7 jarig bestaan van DCL!!! Niet zo gek toch?!
Een heel leuk Challenge blog, dus lekker doorgaan! Van harte Maia met je winnende uil!!! En de top drietjes natuurlijk ook, altijd een kroon op je werk! Prachtige voorbeelden weer en veel succes met de nieuwe Challenge!!!
Groetjes van Gerie

Maartje zei

7 jaar DCL... Gefeliciteerd! En wat leuk om in de top 3 te belanden, dankjewel!

Cynthia van der Wilk zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, ben blij dat ik ook een tijd deel heb mogen.uitmaken van dit dt team/blog.
Volgens mij het blog wat het langst bestaat, al msak ik momenteel niet zoveel, soms doe ik toch gezellig mee.

Succes dt team op naar weer een vrolijk jaar vol uitdagingen en inspiratie.

Groetjes Yvon

Jolanda Cuper zei

Wow 7 jaar al knap hoor! Van Harte Gefeliciteerd met dit jubileum!
Groetjes Jolanda.

Jolanda Cuper zei

Nou het lukt helaas niet om mijn kaart te plaatsen! Jammer!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat lukt er niet Jolanda? Moet ik helpen?

anneke's creaties zei

van harte gefeliciteerd met jullie 7 jarig bestaan
ik hoop dat jullie nog vele jaren doorgaan
natuurlijk ook de top 3 gefeliciteerd
en wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
ik doe graag weer mee en heb mijn kaartje geplaatst

groetjes anneke

Maia zei

Fantastisch ten eerste dat jullie het al zo lang volhouden met het challenge blog want dat is best knap en een hoop werk!
Dan ten tweede natuurlijk super dat jullie mij gekozen hebben in de top 3!
Ik zal zo een mailtje sturen.
Andere dames ook proficiat en succes met de volgende hopelijk vele jaren vol leuke Challenges!
Fijne creatieve week allemaal!
Groetjes Maia

Gerrina zei

Alle drie gefeliciteerd!!
Wat een prestatie om steeds weer nieuwe uitdagingen te verzinnen en daar mooie inspiratie bij te maken!
Heel bijzonder en zo fijn voor ons :) Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat jullie nog lang doorgaan... Groetjes, Gerrina

Gerrina zei

Ik bedoelde natuurlijk alle vijf! (i.p.v.3; hoe kom ik daar nu bij?)

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd met jullie 7 jarig bestaan, op naar nog veel meer leuke jaren.
Gr Anita

Anita van Merode zei

Oeps ik heb net mijn tweede inzending geplaatst, maar het tweetje vergeten bij te zetten. Sorry voor het ongemak.
Gr Anita

Nicolette zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 7 jarig bestaan.
Groetjes nicolette

New Creations zei

Congratulation on this huge milestone and wishing many more!

Caroline zei

Gefeliciteerd met jullie 7 jarig bestaan. Een prestatie want het is volgens mij een hoop werk!
Groetjes Caroline