zondag 21 februari 2016

Challenge #249

Wat leuk om al die verschillende uitwerkingen van de schets van Anja  van jullie te zien ! Veel stijlen passeerden de revue. We moesten daar een keus uit maken en deze drie kaarten werden het uiteindelijk:





Mooie kaarten dames! 
Jullie mogen de Dutchcardlovers top 3 blinkie meeemen voor je blog als je die nog niet hebt, je vindt deze in de sidebar.
Maar zoals altijd is er maar een die wint en dat werd deze keer.....

NELLY 
Van harte gefeliciteerd, jij wint de leuke prijs die Jacobi beschikbaar stelt.
Mail even je adresgegevens naar dutchcardlovers@hotmail.com en het komt in orde.
Daarbij nodigen we je graag uit om de volgende keer onze gastdesigner te zijn.

---------------------------

Dan gaan we nu over naar de volgende challenge, maar eerst laten we de mooie prijs zien die onze eigen Ellen deze keer ter beschikking stelt, een set van Stampin Up:


Deze keer willen we graag dat je een kaart maakt met de kleuren uit dit kleurenpalet:


Ons team maakte de volgende voorbeelden:

Gastdesigner Christine:

Anja:

Ellen:

Margot:

Marjan:

Rosalien 


Doen jullie gezellig mee weer? We zijn benieuwd naar jullie creaties!

Je mag je kaart hieronder linken middels een directe link naar je blogpost. 
Je hebt daarvoor de tijd tot vrijdag 4 maart 18.00 uur. 
Succes!



10 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat leuk! Ik sta in de top drie. Dank jullie wel daarvoor. Groetjes, Ankie

anneke's creaties zei

wat een leuke challenge en prachtige voorbeeldkaarten
ik heb mijn kaartje ook geplaatst

groetjes anneke

GerJanne zei

Wat een mooie voorbeelden!!
Groetjes,
GerJanne

Cynthia van der Wilk zei

Oh wat leuk dat ik in de top 3 gekomen ben. Ik kwam even kijken wat de nieuwe challenge was. Dat is dan wel een verrassing. Mooie kleurencombi voor de nieuwe challenge. Hier ga ik zeker wat mee doen.

Wiebine zei

Leuke uitdaging weer, ik heb het weekend een poging gedaan,
groetjes,
Wiebine

New Creations zei

Glad to be here! This is my first time entry for your fun challenges! What a beautiful inspirations and love this color palette!

karin zei

Mooie voorbeeldjes en een mooi kleurenpallet. Ik heb ook een kaartje gemaakt en net toegevoegd.
groetjes,
Karin

Hermien zei

Goed voorbeeld doet volgen...

Groetjes Hermien

Nota Bene zei

Prachtige kleuren! Ze hebben me helemaal geïnspireerd om er ook een kaartje mee te maken.

Willy zei

Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt met dit geweldige pallet!