zondag 24 januari 2016

Challenge # 247

Wat hadden we een hoop deelnemers met onze eerste Challenge van het nieuwe jaar.
Het was dan ook een hele leuke uitdaging. Maar probeer hier maar eens een Top 3 en winnaar uit te kiezen.
Ik kan je vertellen het was niet makkelijk, maar zoals altijd is het ons dan toch gelukt.
Dit zijn uiteindelijk onze Toppers geworden.


Bij de Hand




Gerrina


Patricia



Gefeliciteerd met jullie top 3 notering! Jullie mogen de top 3 Badge plaatsen op jullie blog, deze vind je aan de rechterkant van ons blog.


En de winnaar is .........Bij de hand.
Gefeliciteerd! Stuur een mailtje naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorgen wij dat de prijs zo snel mogelijk jou kant op komt.
Tevens mag je onze Gastdesigner zijn bij de volgende Challenge. ;)


Deze week worden wij gesponsord door Hobbyshoppie!





Hier stellen zij zich even voor:

Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven.
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen.

Karin



En deze gave prijs kan je winnen. :) Bedankt voor de sponsoring Hobbyshoppie.




En dan gaan we nu over naar de Challenge.

Vandaag zetten we de bloemetjes buiten, dus ik wil heel graag bloemen zien, gestempeld, zelf gemaakt, bosje bloemen, vaas met bloemen etc.
Hier kunnen jullie vast wel wat mee. ;)
Laten we er met z'n allen een fleurig geheel van maken. :)


Marjan:

Ellen:

Margot:


Rosalien:


Anja;

 

We zijn weer heel benieuwd naar jullie uitwerking.
Je kan je kaart linken tot vrijdagavond 5 Februari 18:00 uur.
Heel veel plezier met deze uitdaging.


Groetjes, Rosalien, Anja, Marjan, Margot en Ellen.

20 opmerkingen:

Aletta zei

Wat een prachtige kaarten ziet ik hier weer en wat een leuke uitdaging... I love flowers... Dus... ga ik weer proberen om mee te doen, leuk !!!

Groetjes Aletta

Lia zei

Ik had toevallig net twee dagen geleden een kaart met bloemen geplaatst en hoop dat hij mee mag doen!
De vcoorbeelden zijn zo divers en allemaal mooi!
Lia xx

Petra L zei

Gefeliciteerd!

Nancy Soetaert zei

proficiat aan de winnaars van de vorige challenge, en wat een schitterende voorbeeldkaartjes voor de nieuwe!
groetjes, nancy

Margot zei

Gefeliciteerd top3!

Lieve zei

Leuke uitdaging, heb met plezier meegedaan.
Groetjes, Lieve

Nota Bene zei

Gefeliciteerd aan de winnaars! Het is zeker verdiend, leuke creaties!

Anita zei

Eindeljk weer eens tijd om mee te doen.

Gr. Anita

Gerrina zei

Wat gaaf dat ik in de top 3 gekozen ben! En dat nadat ik al zo'n plezier heb gehad bij het maken van deze kaart! Ook de andere dames gefeliciteerd! (Wat een hoop leuke sneeuwkaarten!) Groetjes, Gerrina

Cards made by Patricia zei

Wat leuk om te zien dat mijn kaart in de top 3 staat. De andere 2 dames ook gefelicteerd met jullie top 3 notering en Bijdehand veel plezier met je prijs en succes als gastdesigner.

Leuke challenge weer met mooie voorbeelden.

Groetjes,
Patricia

Anita van Merode zei

Leuke uitdaging met prachtige voorbeelden, doe graag mee.
En mijn link geplaatst.
Gr Anita

Caroline Cards zei

Gefeliciteerd aan de winnaars.
Mooie voorbeeldkaarten voor deze uitdaging!
Mijn kaart is ook geplaatst!
groetjes, Caroline

Christine zei

Het is om vrolijk van te worden al deze bloemen creaties!
Daarom ook een heerlijk thema om mee te werken.

Ellen zei

Wat een mooie voorbeelden...ik doe weer eens mee, lang geleden!
Liefs Ellen

sarascloset zei

Congrats to the winners, and what fabulous inspiration for the current challenge by the Design Team!

Petra-loves-paper zei

wat een mooi inspiratiekaarten!

Ankie vd Polder zei

Bloemen: altijd goed. Ik ben wat later deze keer maar, het kan nog dus ik heb mijn kaartje erbij gezet. Groetjes, Ankie

karin zei

Bloemetjes doen het altijd goed op een kaart. Ik heb er net eentje bij geplaatst. Leuke voorbeeldkaartjes dames van het DT !
groetjes,
Karin

Sabine zei

laat de lente maar komen, prachtige bloemen creaties komen hier voorbij!

Maia zei

Hele leuke challenge want wie maakt er nu geen gebruik van bloemetjes?
Super DT voorbeelden dames!
Ik heb wat zelf gemaakte bloemetjes gebruikt op mijn bijdrage.
Succes allemaal!
Groetjes Maia