zondag 10 januari 2016

Challenge #246

We gaan weer van start!

Voor iedereen de beste wensen en wij hopen op een creatief en productief jaar. De eerste uitdaging van 2016 staat in het teken van sneeuw.


Laat het sneeuwen op je kaart!
Hoe je dat doet, daar ben je volledig vrij in.
Als het maar als sneeuw herkenbaar is.

Deze uitdaging doen er twee gast-designers mee:





En ook het DT-team gaat goed van start met winterse kaartjes:

Marjan:


Ellen:


Anja:


Margot:

 
 
Rosalien
 
 

 
---------------------------------



Onze sponsor is Rosalien, onafhankelijk SU-demonstratice. The sky is the limit, een stempelset, is de prijs die je kunt winnen naast het gast-designerschap.


Je kunt meedoen door je kaart te uploaden via Mr. Linky voor 22 januari 18:00.
Allemaal veel sneeuwpret en succes!

Rosalien, Marjan, Ellen, Anja en Margot.



8 opmerkingen:

Irene zei

Laat ik nu net vandaag een sneeuwkaartje op mijn blog zetten, leuk leuk leuk net als jullie mooie voorbeelden!

xx Irene

Margot zei

Veel succes met deze uitdaging, moet niet moeilijk zijn!

Epie zei

Leuke uitdaging mijn creatie met
sneeuw staat er ook bij hoor !!!!
Veel plezier en succes allemaalxx
Groet Epie xx

Rosina zei

Leuke challenge weer met prachtige voorbeeldkaartjes
Ook mijn kaartje heb ik er weer bij geplaatst
groetjes Rosina

Anita van Merode zei

Leuke challenge, doe graag weer mee. Mijn link net geplaatst.
Gr Anita

Trijntje zei

Leuke uitdaging. Mooie inspiratie kaarten. Ik heb ook een kaart gemaakt met sneeuw effecten. Nog wat geaccentueerd met foamclay. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

Cards made by Patricia zei

Leuke challenge met mooie voorbeelden.

Groetjes,
Patricia

Ellen de Boer zei

Wat een leuke uitdaging, heb mijn kaart zojuist toegevoegd!

Gr. Ellen