zondag 8 november 2015

Challenge # 243

Toch wel leuk zo'n kleurenchallenge,  je ziet heel veel verschillende kaarten voorbij komen prachtig allemaal.
Tja en zoals we al vaker hebben gezegd is het dan geen gemakkelijke taak om hier weer een top 3 uit te kiezen. Iedereen natuurlijk van harte bedankt voor jullie inzet en als je er deze keer niet bij zit niet getreurd we hebben weer een nieuwe leuke challenge en wie weet......

Maar nu de kleuren top 3;

Aletta




Ankie


Marleen






Gefeliciteerd meiden! Jullie mogen de top3-badge die je in de rechterbalk van dit blog vind gebruiken op jullie eigen blog. 
De winnaar van de prijs en het gast-designerschap is .......

Aletta


Van harte!
Stuur een mailtje naar dutchcardlovers@hotmail.com en je krijgt je prijs en de opdracht voor een nieuwe uitdaging thuisgestuurd.


De sponsor voor deze challenge is;
---------------------


Wie is CreaUniek 

CreaUniek is sinds mei 2008 een winkel met artikelen voor kaartenmakers en scrapbookers .Ook zijn er artikelen voor mensen die van altered art, mixed media en steampunk houden. Het artikelenaanbod is zo samengesteld dat er voor iedereen iets geschikts tussen zit. Daarnaast kan je er artikelen vinden die niet overál te krijgen zijn. De naam zegt het al: “Crea-Uniek”. 
De winkel is ook een ontmoetingsplaats voor creatievelingen, je hoeft niet iets te kopen in de winkel, je kunt er ook terecht voor een praatje over je hobby of een workshop. Er zijn workshops voor volwassenen, maar ook kinderfeestjes worden er regelmatig gegeven. 
CreaUniek mag in alle opzichten uniek zijn: qua klantenbenadering, qua inrichting, artikelenaanbod, workshopaanbod, creativiteit. 
Eigenaresse Loekie Flentge heeft van haar hobby haar beroep gemaakt en probeert gezelligheid, creativiteit en “lekker bezig zijn” met elkaar te combineren. 


-----------------------------------


En de prijs die zij beschikbaar stellen is:

Twee vellen specialty christmas paper van K&Company, een minialbum van grijsbord met twee clickringen en twee kerstmalletjes voor een embossing/snijmachine.

Het designpapier snijd ik doormidden zodat het geen pakketpost wordt.



Deze keer maken we een trifold kaart en als voorbeeld heb ik hier het kaartje van Nina Marie Trapani
Als je HIER klikt ga je naar een youtube film met uitleg.



Gastdesigner Christine;






Marjan;


Margot;


Rosalien;


Ellen;


Anja;



Deze uitdaging loopt tot 20 november 18:00 uur, upload je kaart via mr. Linky met een rechtstreekse link. Veel succes!


Rosalien, Anja, Ellen, Marjan en Margot

12 opmerkingen:

Marleen zei

Wat leuk dat mijn kaartje(s) in de top 3 staan! Bedankt!
Ankie en Aletta gefeliciteerd.
Nieuwe challenge is ook weer heel gaaf, ga proberen weer mee te doen.
Lieve groetjes, Marleen

Miranda V zei

Gefeliciteerd voor de winnares en de dames in de top 3! Wat een leuke nieuwe challenge, ik vind de gemaakte kaarten van het designteam érg leuk. Een trifold card kan op verschillende manieren gemaakt worden qua flappen zie ik, dus dat gaat vast en zeker heel leuke en gevarieerde kaarten opleveren!

Rimmie zei

Gefeliciteerd dames!
Prachtige kaarten zijn er uitgekozen!
De nieuwe challenge word voor mij echt een uitdaging, maar ga het proberen!

Groetjes

Rimmie

Aletta zei

Ohhhhwiiiieeeee.... heb ik me daar toch gewonnen..... helemaal leuk!!!!!
Groetjes Aletta..

Aletta zei

Ojaaa... andere dames ook gefeliciteerd en de nieuwe uitdaging is ook weer superleuk...

Nu weer verder genieten v t concert van Petra Berger;))))

Ela zei

Van harte dames met jullie mooie inzendingen! Aletta, veel plezier met je prijs. Leuke nieuwe uitdaging, ga weer mijn best doen. Groet Ela

Ela zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ankie vd Polder zei

Wat leuk om in de top drie te mogen staan. De andere dames uiteraard ook gefeliciteerd en Aletta veel plezier met je prijs. De nieuwe uitdaging is ook weer erg leuk. Mijn kaartje is weer gelinkt. Groetjes, Ankie

Marjanne zei

Wat een mooie kaarten allemaal! Ik doe graag mee met deze leuke uitdaging!

lenywim35 zei

Ik had twee trifold kaarten gemaakt. Eentje bij Ineke Bezemer met een workshop en de tweede heb ik zelf gemaakt. De eerste ook wel, maar daar werd je nog steeds verwezen.
Ik wilde er eentje graag laten meedoen bij jullie challenge. Iedereen veel succes. gr leny w

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie top 3: gefeliciteerd!! Eindelijk heb ik ook weer eens tijd gemaakt om mee te doen, dus mijn kaartje staat erbij!!

Maia zei

Inspirerende dt kaarten dames!
Lief dat Loeki jullie sponsor is deze keer!
Ik doe ook graag mee met een mannen kaart.
Succes allemaal!
Groetjes Maia