zondag 11 oktober 2015

Challenge #241

Genieten jullie ook nog zo van deze laatste mooie dagen?
Het is prachtig zoals de natuur zich laat zien in warme herfstkleuren.
Ik krijg er een boel inspiratie van in ieder geval.....

Er zaten een heleboel leuke uitwerkingen van Marjan's schets bij de inzendingen van afgelopen twee weken. We zijn tot de volgende top 3 gekomen;

Cynthia:
  
 Gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3!
Als jullie willen kun je de top 3 badge op je blog zetten.
Maar er is natuurlijk maar één winnaar, dat werd deze keer:  
Cynthia

Van harte gefeliciteerd met je eerste plaats Cynthia en jij wint de mooie prijs van Scrapplezier. 
Mail even naar dutchcardlovers@hotmail.com en Marjan of Rosalien zorgen ervoor dat de prijs naar je toe komt.
Daarbij willen we je ook uitnodigen om voor de volgende challenge mee te doen als gastdesigner.
-------------------------------------------------------------------------------
Onze sponsor voor de nieuwe challenge is Hobbyshoppie
 
Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven.
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen.

Karin
En dit is de prijs
Prijs Hobby Shoppie 11 Oktober
-------------------------------------------------------------------------------
En dan gaan we nu over naar de uitdaging van deze week;

Weten jullie nog hoe "hot" swirls waren een aantal jaren geleden?
Ze zijn een beetje in de vergetelheid geraakt maar ik denk dat ze aan een "come-back" toe zijn....

Dus haal je oude swirl stempels of -stansen maar uit de kast en doe mee met de

Swirl Uitdaging......
En hier de voorbeelden van onze gast-designers Linda en Wiebine en het Design Team


Gastdesigner:  Linda



Gastdesigner: Wiebine



Ellen:
 


Marjan:



Anja:



Margot:



Rosalien:



Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag 23 oktober 18.00 uur.
 Link alsjeblieft direct naar het blogbericht voor deze challenge en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk.
We wensen jullie veel succes en plezier met de challenge.


Groetjes van Ellen en het team van DCL





9 opmerkingen:

Lia zei

Wat leuk dat ik mijn kaart in de top 3 zie staan!
Ik ben dol op swirls en gebruik ze vaak, dus ik ga er eens voor zitten om er (weer) een kaart mee te maken!
Lia xx

Wiebine zei

Super leuk om eens gast designer te zijn, al zijn swirls niet echt mijn ding, maar bij Margot zie ik nu dus weer een hele leuke oplossing! dus voor iedereen die mee doet deze keer, heel veel succes ! en nogmaals bedankt !

Cynthia van der Wilk zei

Wat leuk dat ik gewonnen heb. Ook de andere dames uit de top 3 gefeliciteerd.

Margot zei

Felicitaties voor de winnaars!

Blankina zei

Leuke challenge weer, heb mijn swirls stempel uit de kast gehaald en meegedaan, bedankt voor de inspiratie!
PS Mooie prijs :)
LG Blankina

Ankie vd Polder zei

Leuk, weer eens een swirl te gebruiken. Mijn kaartje staat erbij. Groetjes, Ankie

Anita van Merode zei

Prachtige voorbeelden van deze leuke challenge, doe graag mee met mijn pillowbox.
Gr Anita

Ans Gilbert zei

Wat een leuke challenge,
ik doe graag mee met mijn Kerst duo,
groetjes,
Ans

Christine zei

Heerlijk challenge, een swirl is altijd vrolijk, gecombineerd met vlinders houd ik nog even het zomer gevoel vast.