zondag 7 juni 2015

Challenge #234 ---> DCL 6 jaar!

Hoera! Wij bestaan 6 jaar! Niet in de laatste plaats door jullie, trouwe volgers en deelnemers. Is er iemand die misschien al 6 jaar meedoet met ons? Dit wordt een feestelijke uitdaging voor jullie.

Maar eerst naar de top 3 van challenge #233:







Gefeliciteerd met jullie top 3 notering! Als je wilt mag je de top 3 badge op je blog neerzetten, deze vind je in de rechterzijbalk. De winnaar van deze uitdaging is:

Sanne!!!

Gefeliciteerd Sanne, mail je gegevens naar mkuppers@outlook.com en je krijgt je prijs zo snel mogelijk thuisgestuurd. Ook mag je een volgende uitdaging mee doen als gast-designer!

------------------------------------


Omdat we 6 jaar bestaan hebben we deze keer 3 sponsors. De top 3 krijgt ieder een prijs en daarbij mag de top 3 meedraaien als gast-designer. De uitdaging is niet moeilijk:

Alles mag als je creatie/kaart maar feestelijk is!

----------------------------------

Onze sponsors zijn er deze keer dus drie.
Omdat het bericht anders te lang wordt slaan we voor 1x het voorstelbericht over.



Hobbyshoppie stelt deze prijs beschikbaar:




De Scrapheap stelt de volgende prijs beschikbaar:





Rosalien stelt de volgende prijs beschikbaar:



-----------------------------------

Het DT-team maakt feestelijke kaartjes voor jullie ter inspiratie:

Ellen:


Margot:


Marjan:


Anja:


Rosalien:



Deze uitdaging loopt tot vrijdag 19 juni 18:00. Upload je kaart middels een directe link in Mr. Linky. Veel plezier!

Ellen, Anja, Rosalien, Marjan en Margot.






29 opmerkingen:

Johanna zei

Gefeliciteerd dames! 6 jaar, wow!

ellyscard creatief zei

Van Harte Gefeliciteerd dames.
Prachtige voorbeelden weer en super prijzen,daar ga ik eens even goed mijn best voordoen.
Gr Elly

Je@net zei

Prachtige voorbeeldkaarten, dames. En gefeliciteerd met jullie jubileum!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de 6 jaar!
Wat een geweldige voorbeelden zijn er weer gemaakt, ik laat me er lekker door inspireren!

Cornelie zei

Een mijlpaal, en dat moet gevierd worden. gefeliciteerd!
Jullie kaarten zijn heerlijk feestelijk en origineel, erg leuk!
Onwijs mooie top 3 hebben jullie gekozen, gefeliciteerd allemaal!

Елена zei

Dorogie Dames, ik van harte feliciteren met uw team op zijn verjaardag! Ik was altijd een groot genoegen om wenskaarten te maken met je. Ik wens u allen succes, gezondheid en meer plezier van een prachtige hobby!
C hitte, Elena.

Ela zei

Wat een leuke kaarten zijn er als winnaars gekozen, van harte! En ja, 6 jaar, wat bijzonder! Zelf doe ik nog niet zo lang mee maar ik feliciteer jullie van harte met jullie verjaardag en hopelijk blijven jullie nog lang doorgaan! Groet Ela

Marianne zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Op naar de volgende 6 jaar, met nog meer mooie creaties!

anneke's creaties zei

Gefeliciteerd dames met 6 jaar, dat moet gevierd worden.
En wat een leuke verrassing dat er 3 prijzen te vergeven zijn.
Ja ik doe zeker mee en heb mijn kaartje geplaatst.

groetjes anneke

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Hey girls, gefeliciteerd met jullie 6 jarig bestaan.

Mooie top 3 dames. Gefeliciteerd.

Groetjes Yvon

Scraptastisch zei

Van harte Gefeliciteerd DT met het 6 jarig bestaan van dit Challenge blog!
En nee ik heb het begin niet mee gemaakt, heb zelf net 2.5 jaar een blog!
Jullie feest kaarten zien er supers uit en ook de gekozen top 3.
Nog heel lang veel plezier met jullie blog!
Groetjes van Gerie

José zei

6 jaar alweer, een hele prestatie vind ik dat, van harte gefeliciteerd.
Wat gaaf dat mijn kaart in de top 3 staat, ik zal de badge met trots op mijn blog zetten :) De andere dames ook gefeliciteerd.

Cynthia van der Wilk zei

Van harte gefeliciteerd. Een hele mijlpaal.

Mary zei

Gefeliciteerd met jullie 6 jarig bestaan!!
De voorbeeld kaarten zijn weer allen prachtig!

Saskia Pullen zei

Gefeliciteerd met jullie 6 jarig bestaan.

Hopelijk vinden jullie mijn verjaardagskaartje mooi. Mijn eerste vintagekaartje. Nog nooit eerder gemaakt. Moet zeggen goed gelukt. Hij is voor mijn tante die volgende maand jarig is!

Mijn blog is in het Engels vanwege meerdere challenges waaraan ik mee doe.

Groetjes,

Saskia Pullen

Marjeta zei

Happy birhday and a lot of crafty years.

Marjeta

Saskia Pullen zei

Hihi, kon 't niet laten om er nog een te maken. Deze is voor mijn broertje.
Hij is gek op tropische vissen en heeft ook een nep zeemeermin in zijn aquarium staan.. Dus deze is speciaal gemaakt voor hem..

Anoniem zei

Proficiat met jullie 6-jarig jubileum! Bedankt om ons al 6 jaar te inspireren met jullie prachtige voorbeeldcreaties. Deze zien er ook weer schitterend uit.

Anoniem zei

Hello,

congratulation for your 6 year anniversary.

I added a card but somehow the link disappeared so I add it again here in the comments...

http://up.picr.de/22217785nf.jpg

Kind regards

Nicole G.

Margot zei

Your card is very beautiful Nicole, thanks for joining the DCL.

Ellen zei

Gefeliciteerd met de afgelopen 6 jaar! Op naar het volgende jubileum. Dit keer ga ik (eindelijk) weer eens meedoen.

groetjes, Ellen

Antoinette Voorn zei

Goededag, Wauww gefelicteerd met deze 6 jaar en op naar de volgende Dutchies!!! Ik heb mijn kaart geupload hoor . xxxx

Anita van Merode zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 6 jarig bestaan. Jeetje een hele tijd weer al zeg! Ik blog nu twee jaartjes.
Wauw jullie vieren dit groots met leuke voorbeelden.
Graag wil mijn dochter van 14 jaar meedoen met deze leuke challenge via mij blog. Ze heeft geen eigen blog omdat ze nog op school zit en heeft hier te weinig tijd voor. Hopelijk mag ze meedoen, anders verwijder haar maar hoor. Groetjes Anita

Margot zei

Natuurlijk mag dat, ik ga snel naar haar kaart kijken!

Anita van Merode zei

Super dankjewel! Ik zag je reactie al.

Anita van Merode zei

Ik zie alleen dat ik het verkeerde plaatje/kaart in gezet heb maar op mijn blog staat de juiste in hetzelfde blogbericht, oeps sorry.

Valerija zei

Congratulation for your 6 year anniversary.

Anita zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 6 jarig bestaan.
Eindelijk weer eens meegedaan al is het dan een gecombineerde creatie.

Fr. Anita

Willeke zei

Gefeliciteerd met jullie 6 jarig bestaan !
Groetjes van Willeke