zondag 18 januari 2015

Challenge # 226

De eerste Challenge van dit jaar zit er weer op. Er waren deze keer niet zoveel deelnemers als normaal. Maar degene die meegedaan hebben met deze toch wel lastige uitdaging, petje af.
Wat een leuke creaties zagen we voorbij komen en hoe leuk is het om inpakpapier te gebruiken op je kaart.
Tsja en dan moeten we de Top 3 kiezen.  :) Ook deze keer is het ons weer gelukt.
En dit zijn de Toppers van de Challenge.



Willy




Joanne




Chantal




En de winnaar is geworden.....Willy!!
Gefeliciteerd Willy. Mail jou gegevens naar dutchcardlovers@hotmail.com en we zorgen dat de prijs zo snel mogelijk jou kant op komt.
Ook mag je als je het leuk vind onze Gastdesigner zijn bij de volgende Challenge.
De andere dames ook gefeliciteerd met je Top 3 plekje. :)






Deze Challenge word gesponsord door Cards & Wishes en hier stellen zij zich even voor.

Ik ben Ingrid Danvers, eigenaresse van Cards & Wishes http://www.cardsandwishes.nl/ en de sponsor van de challenge van deze week. Bij Cards & Wishes kun je terecht voor allerlei leuke embellishments (o.a. kreukellint, touw, resin bloemen, tags enz.) voor het maken van o.a. kaarten, layouts en cadeauverpakkingen. Daarnaast breng ik meerdere keren per jaar mini kits uit in een bepaald thema. Denk hierbij aan kerst, voorjaar, zomer, verjaardag enz. In de mini kits zitten allerlei artikelen die qua kleur en thema op elkaar afgestemd zijn.

Cards & Wishes heeft een Facebookpagina https://www.facebook.com/CardsandWishes . Meld je aan en blijf op de hoogte van nieuwtjes en speciale Facebook kortingsakties.


En de prijs die zij beschikbaar stellen en een cadeaubon van 10,00 euro. :)





Dan nu over naar de Challenge.



Nog even en dan is het Valentijn. Wat is er dan leuker om die speciale persoon eens te verwennen  met iets wat je zelf met liefde gemaakt hebt. Denk aan een kaart met een mooi gedichtje, of een leuke cadeau verpakking of een mooi Home Deco project. Laat je fantasie gaan en laat ons jouw mooie creatie zien.


Hier zijn de voorbeelden van het DT ter inspiratie.



Marjan:



Anja:


Margot:


Rosalien:



Ellen:





Nu is het de beurt aan jullie. Je hebt tot vrijdag 30 Januari 18:00 uur om je kaart bij Mr.Linky neer te zetten.
Veel plezier met deze uitdaging. ;)

Groetjes, Rosalien, Margot, Marjan, Ellen en Anja.


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo dames,

Net jullie blog ontdekt, leuk.
Prachtige voorbeelden, dames.
Ik heb zojuist mijn creatie gelinkt. Deze stond gisteren op mijn blog, mocht dat een probleem zijn, dan moeten julle me maar verwijderen...

Sorry daarvoor!

Deze blogpost staat nog bovenaan mijn blog, er is nog niet overheen gepost...

Ik hoor het graag.
Creatieve groetjes, Gaby

Willy zei

Oh wat leuk zeg dat ik gewonnen heb! Dank jullie wel en nog wel zo'n mooie prijs! Leuke nieuwe challenge en weer inspirerende voorbeelden!

Margot zei

Gefeliciteerd top-3-winnaars en Willy in het bijzonder met je gewonnen prijs!

Jacqueline DH zei

leuke challenge weer!

Ans Gilbert zei

Goedemiddag,
mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, leuke challenge,
ik heb mijn kaartje geplaatst,
groetjes Ans

Jedidja zei

Zojuist een fotoalbum online begonnen om ook eens mee te kunnen doen met jullie leuke challenges. Normaalgesproken deelde ik alleen via Instagram (no_imago). Wat een leuke inspirerende blog!

emsiescreaties zei

Wat een leuke kaartjes allemaal..
Leuk om te bekijken.