zondag 6 juli 2014

Challenge #214

Goedemorgen !

Hebben jullie allemaal de voetbalavond overleefd? Meegekeken, enthousiast of niet... je eigen ding gedaan ?
Spannend is het toch altijd wel. Maar ... behalve de uitslag van Nederland-Costa Rica ... JAAAA, gewonnen!!!! ... willen jullie natuurlijk ook de uitslag van onze challenge weten!  Gave kaartjes hebben we gezien, maar we moesten kiezen. Dus.... hier komt ie .... in willekeurige volgorde:




Gefeliciteerd, dames!

En ..... uiteraard kan er maar één winnen en dat werd met de meeste stemmen....

CYNTHIA

Van harte!! Jij wint de leuke prijs die Rosalien weg geeft. Je mag je eigen prijs uitzoeken uit de nieuwe SU Catalogus ter waarde van 15,00 euro. Stuur naar dutchcardlovers@hotmail.com je mail en overleg met Rosalien over je prijs. En mocht je de badge uit onze sidebar willen plaatsen op je blog, neem hem mee.
En graag nodigen wij je uit om onze gast designer te zijn!

En natuurlijk hebben we weer een leuke uitdaging voor jullie! Rosalien bedacht dat het tijd was voor iets anders:

Ik daag jullie uit om iets anders dan een kaart te maken. Je kan denken aan een Lay-Out, gepimpt boekje, een tafeldecoratie, versierde kaars, een doosje etc...als het maar geen kaart is.

Hieronder de team uitwerkingen:
 
Gastdesigner Cornelie:


Marjan:


Margot:

 


Anja:



Rosalien

 

Onze sponsor is deze keer Digital Delights


Welcome to Digital Delights, a magical place filled with little digi creations from all walks of life. We have a wide range of digital stamps which are delivered straight to your email 24/7!
In addition we also have a growing range of "Delightful Piecings" which are paper pieced files designed to be used with your cutting machines or for hand cutting.
Fancy a new blog makeover, header or new watermark, then stop by our sister site Delightful Custom blogs.

Welkom bij Digital Delights, een magische plaats vol kleine digitale creaties over alle onderdelen van het leven. Wij hebben een uitgebreid assortiment van digitale stempels die direct 24/7 naar je mail adres gestuurd worden.
We hebben zelfs een groeiend aantal "Delightful Piecings" dat zijn files met onderdelen van afbeeldingen om met je snijmachine uit te snijden ( b.v. voor de Cricut ) of met de hand uit te knippen.
Wil je een nieuwe look voor je blog, hoofdbalk of watermerk, ga dan naar de site van Delightful Custom blogs. 

Doen jullie mee met onze challenge, we zijn heel benieuwd naar jullie creaties, al is het al vakantietijd in een deel van Nederland. Misschien heb je dan juist tijd om lekker mee te doen. Tot vrijdag 18 juli 18.00 uur kun je je inzending doen. We wensen jullie veel succes en veel plezier ermee!

Groetjes van het DT!


20 opmerkingen:

Елена zei

Поздравляю победителей! Очень красивые открытки у дам из ТОП-3!Сантии мои поздравления с победой!

Cornelie zei

Wat een mooie top 3!! Gefeliciteerd!
Het team was wel in to de doosjes, hihi. Leuk allemaal. Leuk om weer eens met jullie mee te draaien, bedankt!

Je@net zei

Jeetje...wat een verrassing op de vroege ochtend. Een plekje in de top 3! Bedankt en ook Cynthia en Bernadet gefeliciteerd!
En wat een leuke nieuwe uitdaging, mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt!

Margot zei

gefeliciteerd top 3!

Ela zei

dames van de top 3 gefeliciteerd! Heb een paar challenges gemist maar probeer deze keer weer mee te doen. Groet, Ela

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd dames! Hele mooie kaarten!
En wow wat een mooie creaties van het dt team!Supeer. Leuke uitdaging weer.
Groetjes Anita

Hanny zei

Gefeliciteerd dames en wat een leuke nieuwe challenge weer.
Fijne zondag, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Cynthia van der Wilk zei

Oh wat leuk dat ik heb gewonnen. Ik vind de andere inzendingen uit de top 3 ook erg leuk. Was vast moeilijk kiezen. Gefeliciteerd dames.

Anoniem zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta! Jeanet en Cynthia jullie ook gefeliciteerd!

corryskaart zei

hoi hoi probeer mijn creatie te plaatsen maar lukt niet wat doe ik fout:-((
groetjes van corry

Margot zei

Ik zie je kaart Corry, het is goed gegaan!

Margot zei

Ik bedoel doosje, het is geen kaart ;)

Anita van Merode zei

Mijn dochter Kim heeft een doosje gemaakt, deze net geplaatst bij jullie. Top dat dit mag!
Groetjes Anita

Els zei

Ik heb zo juist een coffiebreak creaties geplaatst.

Alexandra zei

Weet niet of het gelukt is, zal later nog eens kijken, want het schermpje van MR Kinky blijft maar staan.
Maar heb een poging gedaan om mijn uilen creatie er ook bij te zetten:0
Groetjes Alexandra

Scraptastische hobby zei

Van harte Gefeliciteerd dames!!
Hele leuke uitdaging deze keer en prachtige voorbeelden van jullie!
Ik heb mijn LO geplaatst hoor en fijne zomerse dagen allemaal!
Groetjes van Gerie

Ela zei

Mijn memoblokhouders net geplaatst! Groet, Ela

Maia zei

Proficiat dames in de top 3!
Wat een leuke inspirerende creaties hebben jullie weer gemaakt!
Ik doe graag mee met een mini album dat ik gemaakt heb voor een fijne stagiaire.
Fijne week allemaal!
Groetjes Maia

Ria zei

Mooie voorbeelden ,ik heb mijn creatie er bij gezet.
Groetjes ria

Willy zei

Op de valreep mijn creatie nog even gelinkt :)mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt en dames nog gefeliciteerd!