zondag 8 juni 2014

Challenge # 212 5 JAAR!!!!!!!

Wat hebben we  weer veel mooie combinatie's van kraft/wit en een kleurtje voorbij zien komen afgelopen twee weken, bedankt daarvoor. Tsja en dan moet je een Top 3 kiezen tussen al die mooie inzendingen en dat blijft moeilijk maar ook deze keer zijn we er weer uitgekomen.
Dit zijn de Toppers van deze week. :)

 Aartje;



Irene;



Marja;




Gefeliciteerd met het behalen van de Top 3. Rechts in de side-bar vinden jullie een top 3 badge, die mag je gebruiken voor op je eigen blog.

De winnaar van de Challenge is..... IRENE geworden. Gefeliciteerd Irene , als jij jou gegevens even door mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorg ik dat de prijs van  Hobbyshoppie zo snel mogelijk jou kant op komt. Tevens mag je Gastdesigner zijn bij ons. Mocht je dit leuk vinden dan zal Rosalien je  de volgende Challenge doormailen. :)

Deze week worden wij gesponsord door Crea-Uniek,  en hier stellen zij zich voor.


CreaUniek is sinds mei 2008 een winkel met artikelen voor kaartenmakers en scrapbookers .Ook zijn er artikelen voor mensen die van altered art, mixed media en steampunk houden. Het artikelenaanbod is zo samengesteld dat er voor iedereen iets geschikts tussen zit. Daarnaast kan je er artikelen vinden die niet overál te krijgen zijn. De naam zegt het al: “Crea-Uniek”. De winkel is ook een ontmoetingsplaats voor creatievelingen, je hoeft niet iets te kopen in de winkel, je kunt er ook terecht voor een praatje over je hobby of een workshop. Er zijn workshops voor volwassenen, maar ook kinderfeestjes worden er regelmatig gegeven. CreaUniek mag in alle opzichten uniek zijn: qua klantenbenadering, qua inrichting, artikelenaanbod, workshopaanbod, creativiteit. Eigenaresse Loekie Flentge heeft van haar hobby haar beroep gemaakt en probeert gezelligheid, creativiteit en “lekker bezig zijn” met elkaar te combineren. 

 En hier de prijs die ze voor de challenge beschikbaar stellen;


Dan nu over naar de uitdaging van deze Challenge.

Aangezien we ons 5 jarig jubileum hebben dit keer een challenge op een iets andere manier dan jullie van ons gewend zijn.
Dit keer geen voorbeeldkaarten op het DCL-blog maar op onze eigen blogs. Het verzoek aan jullie om de blogs van de designteamleden inclusief gastdesigner Nelleke te bezoeken voor de totale voorbeeldkaart en dat is niet alles. Jullie vinden op onze blogs een vijftal keuzemogelijkheden voor het maken van je kaart. Op ieder blog vind je een andere opdracht. Maak je keuze uit de 5 blogs en hiermee ga je je kaart dan maken. Geef ook even duidelijk aan als je je kaart linkt welke keuzes je hebt gemaakt. Daar we jullie allemaal heel erg dankbaar zijn voor jullie enthousiaste bijdrages iedere keer willen we jullie nog extra belonen dus laat ook op alle blogs een berichtje achter. Uit al deze reactie's zal per blog een winnaar worden getrokken die dan een aardigheid krijgt opgestuurd.


En hier dan  de sneak peeks van het Team.

Deze week is Nelleke onze Gastdesigner met een prachtige kaart.
Bedankt Nelleke en  leuk dat je meedoet met ons. :)

Gastdesigner Nelleke






 









Heel veel plezier met de uitdaging. Jullie hebben tot vrijdag 20 Juni tot 18:00 uur de tijd om je bijdrage bij Mr.Linky neer te zetten.




Groetjes Anja

22 opmerkingen:

GerJanne zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan. Een eerste lustrum! Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan, want het is elke keer weer een top-uitdaging de jullie verzinnen.
De bloghop is superorigineel en ik ga meedoen.
Lieve groetjes,
GerJanne

Lia zei

Wow gefeliciteerd hoor meiden, knap om steeds weer iets nieuws te verzinnen en dan van die prachte voorbeelden neer te zetten.
De challenge vind ik super uitdagend, ga er echt mee aan de slag, groetjes Lia

Miranda V zei

Super leuke verjaardagschallenge! Ik ga hoppen!

Je@net zei

Vijf jaar alweer....de tijd vliegt als het gezellig is :o)
Gefeliciteerd en nog vele jaren gewenst!
Wat een super leuke challenge met bloghop hebben jullie bedacht. Een ontzettend leuk idee.
Dat wordt gezellig hoppen vandaag en dan aan de freubel.
Fijne pinksterdagen!

Angèle zei

Dikke proficiat dames!

Groetjes, Angèle

Margot zei

Gefeliciteerd top3 en Irene met je gewonnen prijs en gast-dt-schap!

een bijzondere uitdaging deze keer, dus ik hoop op veel deelnemers! succes!

Irene zei

Wat een super leuk nieuws, dank jullie wel en ook de beide andere gelukkige dames dikke proficiat! Ik heb al een mailtje gestuurd en deze nieuwe challenge ter ere van jullie 5e verjaardag is ook weer heel leuk..ik ga snel even hoppen!!!

xx Irene

Stella zei

Irene gefeliciteerd! En dames van DT van harte gefeliciteerd met 5 jaar DCL!

Nelleke zei

Wat een leuke kaarten en Irene je hebt een supermooie kaart gemaakt. Iedereen veel succes met het meedoen van de komende uitdaging. Groetjes, Nelleke

Margot zei

Doe je mee Angèle?!!!

Aartje zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum. Top!
En dan zie ik top mijn grote verbazing dat mijn kaartje in de top 3 is beland, dank jullie wel. En Irene terecht winnaar met deze fantastische maart, Gefeliciteerd.
Groeten, aartje

Cornelie zei

He dames! Gefeliciteerd! Ben er trots op een paar jaar in jullie team te hebben meegedraaid!
Leuke challenge hebben jullie bedacht!!
Succes verder!
Lieve groetjes Cornelie

Anita van Merode zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anita van Merode zei

Gefeliciteerd aan Irene en de top drie dames!
Maar ook gefeliciteerd aan DCL zelf met hun vijf jarig bestaan, super!!! Ik zelf heb sinds een jaar een blog. Zou het niet meer willen missen mede door de allerlei challenge die er zijn. Mijn dank hiervoor. Probeer regelmatig mee te doen. Maar er ontbreekt bij mij de tijd. Graag wil ik aan vele challenge mee doen dus wissel ik het wat af.
Maar ik hou het altijd in de gaten!!!
Ga nu langs bij alle dt's leuk!!
Enne ga zo door zou ik zeggen.
Groetjes Anita

Marfien zei

Wat een bijzondere challenge deze keer en wat een keuze. Je zou zomaar 625 verschillende kaartjes kunnen maken(als ik goed gerekend heb)maar dat vind ik zelfs iets te veel voor 1 uitdaging. Ik heb de boel eerst maar eens op 1 A4tje gezet en uitgeprint zodat ik wat makkelijker kan zoeken en combineren.Buiten is het te warm dus is het voor mij prima knutsel weer. tot blogs, Marfien

Jacqueline DH zei

5 jaar al weer, wauw! Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik ga in ieder geval meedoen en naar jullie blogs hoppen 😄

Gr. Jacqueline

José zei

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum, ik heb genoten van het bloghop rondje, om alle onderdelen op te halen voor deze uitdaging, wat een mooie kaarten hebben jullie allemaal gemaakt, ik vind het een echte uitdaging en hoop mee te kunnen gaan doen

Елена zei

Ik van harte feliciteren met uw verjaardag en wensen succes. Ik heb al een kaartje gemaakt ter ere van uw 5e verjaardag en ik hoop dat mijn vertaling moeilijkheden dit niet kunnen voorkomen.
Met de hitte, Elena.

Елена zei

Helaas kan ik geen plaats een link naar uw werk. http://kent1966.blogspot.ru/2014/06/5.html

Rosina zei

Gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum van jullie geweldige challengeblog....Ik heb mijn boghoprondje afgewerkt en ben nu volop bezig een kaartje voor deze geweldige challenge te maken....

groetjes Rosina

Lia zei

Al 5 jaar! Proficiat met deze mijlpaal en heel veel dank voor alle inspiratie die jullie telkens weer geven.
De challenge is deze keer een echte uitdaging. Hoe verzinnen jullie het?!! Het was wel even puzzelen geblazen maar het is gelukt om een kaart met de keuze opdrachten te maken.
Veel succes verder en op naar de volgende 5 jaar!!
Lia xx

Anoniem zei

Hoera! DCL 5 jaar! Gefeliciteerd!
Vind het een leuke opdracht! Wel een paar keer alle blogs langsgegaan om de opdracht goed duidelijk te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt.
Succes en op naar de 6 jaar!
groetjes, Bernadet