zondag 5 januari 2014

Challenge #201

Het Design Team van Dutch Card Lovers wenst iedereen een Gelukkig, Gezond en Creatief 2014.
 
EEN NIEUW JAAR, EEN NIEUW BEGIN!
Laten we dus snel starten met de eerste uitdaging van 2014.
 
 
 
En wat is er fijner dan het nieuwe jaar opgeruimd beginnen?
Dus raap alle oude restjes papier bij elkaar en maak er een mooie nieuwe creatie van.
Opgeruimd staat netjes!

Natuurlijk is er weer een mooie prijs te winnen.
De sponsor is deze week Digital Delights


Zij stellen zich even voor:
Welcome to Digital Delights, a magical place filled with little digi creations from all walks of life. We have a wide range of digital stamps which are delivered straight to your email 24/7!
In addition we also have a growing range of "Delightful Piecings" which are paper pieced files designed to be used with your cutting machines or for hand cutting.
Fancy a new blog makeover, header or new watermark, then stop by our sister site Delightful Custom blogs.

Welkom bij Digital Delights, een magische plaats vol kleine digitale creaties over alle onderdelen van het leven. Wij hebben een uitgebreid assortiment van digitale stempels die direct 24/7 naar je mail adres gestuurd worden.
We hebben zelfs een groeiend aantal "Delightful Piecings" dat zijn files met onderdelen van afbeeldingen om met je snijmachine uit te snijden ( b.v. voor de Cricut ) of met de hand uit te knippen.
Wil je een nieuwe look voor je blog, hoofdbalk of watermerk, ga dan naar de site van Delightful Custom blogs.

En dit is de prijs die ze beschikbaar stellen;



Om jullie een beetje op weg te helpen heeft het DT wat kaartjes gemaakt ter inspiratie.....

Gastdesigner Maaike (winnaar van Challenge #200)


Ellen:

Marjan:


Rosalien:


Anja;

Margot:

Angèle:
 
Miriam:
 
Hopelijk doen jullie allemaal weer gezellig mee.
Denken jullie eraan om een directe link naar de kaart op je blog te plaatsen bij Mr. Linky?
Deze uitdaging duurt tot vrijdag 17 januari 18.00 uur.
Heel veel plezier!

Groetjes van Ellen en het DT van DCL.
 
 
 

18 opmerkingen:

Jeannette zei

heel goed idee om eens met je oude papier aan de slag te gaan, hij staat op mijn "to do" lijstje, groetjes Jeannette

Margot zei

veel succes iedereen met deze uitdaging!

Cindy zei

had nog twee kleine stukjes cardstock in favoriete kleuren. Deze gebruikt als scraps.......twee kaartjes gemaakt! Leuke uitdaging! Groetjes, Cindy

Crealien zei

Leuke challenge!!
Ik heb al meegedaan. Helemaal leuk.
En een mooie gelegenheid om een klein beetje van de restjes af te komen.

Groetjes Evelien

Willy zei

Wat een leuke uitdaging en prachtige voorbeelden!!

Debby zei

Mooie voorbeeldkaarten en een leuk idee om het jaar met restjes te beginnen. Die zijn er immers genoeg ;-)
Debby

Jeannette zei

Ja hoor, het is me gelukt, mijn bijdrage met "oud" papier staat erbij, groetjes Jeannette

Wies zei

Hele leuke uitdaging om met papierresten een kaart te maken.
Leuke kaarten van het DT team.
Groetjes, Wies

lenywim35 zei

Een doos vol met reststukjes papier. Vaak delen we die in zakjes uit bv in Delft met de beroemde creadag van Hobbyvoordelig in maart. Kinderen zijn er gek op. Maar nu ga ik morgen iets uit proberen. gr leny w

Cards en Box bij Lady M zei

wat een leuke uitdaging zo kom je lekker van de restjes af ik heb net mijn kaartje geplaatst maar er ging iets fout ik sta er twee keer op de laatste is goed groetjes Maartje

Wiebine zei

Ik moest vandaag 3 kaartjes maken en toen ik één kaartje klaar had en voor wat inspiratie hier terecht kwam, wist ik direct hoe mijn 2e kaartje eruit zou komen te zien. Ik zou alle strookjes gebruiken van het blokje waar ik net een kaart mee had gemaakt. Het is me gelukt, hij staat op mijn blog. Leuke uitdaging dames,
groetjes,
Wiebine

Wiebine zei

sorry, heb bij de link van nummer 31 de verkeerde link gezet. Bij nummer 32 staat de juiste link naar mijn blog. Misschien dat nummer 31 nog weggehaald kan worden?

Stampidoe@gmail.com zei

Wat ene superleuke uitdaging dames en nog de beste wensen voor 2014. dacht zal ook eens meedoen hier!!!

Groetjes yvon

Blankina zei

Gelukkig Nieuwjaar!! Wat een leuke challenge weer, had net van mijn buro tafel allerlei restjes papier opgeruimd..Dit is het resultaat,
LG Blankina

dutchievera zei

Hallo Allemaal, leuke challenge! Gaaf idee, restjes opmaken ..... ik heb in ieder geval zat materiaal. Groetjes, Vera

lenywim35 zei

Ik had de kaart net als Jeannette eerst op mijn to do lijstje staan, dus bewaarde vorige week alle restjes. Ik kan niet goed scrappen zonder sketch, dus hoop, dat het jullie goedkeuring kan wegdragen.
Op de label staat geen tekst dan kan ik er alle kanten nog mee op. gr leny w

Sabine zei

Leuke uitdaging. Net als iedereen houd ik altijd genoeg restjes over.

Aletta zei

Geweldige leuke uitdaging met prachtig voorbeelden.
Ik doe ook een keertje mee, toevallig gisteren mijn laatste kerstscrap-papiertje opgemaakt:))
Groetjes Aletta