zondag 8 december 2013

Challenge # 200

Onvoorstelbaar alweer de laatste challenge van 2013 en tevens de 200ste challenge!!!!!!!!!!
Voordat we echter de winnaar van de vorige bekend maken en de nieuwe challenge verklappen hebben we helaas ook een minder leuk bericht.

We vinden het allemaal heel erg spijtig dat zowel Cornelie  als ook Marianne ons in 2014 gaan verlaten en vandaag de  laatste creatie van Cornelie  hier op het blog. Cornelie en Marianne namens ons allemaal heel erg bedankt voor jullie prachtige creatie's en inzet we gaan jullie beiden heel erg missen.en hopelijk zien we jullie snel nog een keertje terug bij een van de challenges.

Dan nu toch maar over naar de top 3 van challenge # 199; we hebben genoten van al die creatieve uitspattingen en veel inspiratie opgedaan bedankt hiervoor.

Cynthia;



Gerie;



Marianne;



Heel erg bedankt dames voor al die mooie kerstcreatie's . Jullie mogen de DCL badge op jullie blog plaatsen als jullie dat leuk vinden. Je vindt deze in de site bar.

Natuurlijk rolde hier een winnares uit, en dat is deze ronde geworden;
 
 
CYNTHIA


 
Cynthia, van harte gefeliciteerd met je prachtige kaart!
Neem je even contact op met Marjan?

En dan nu onze 200ste challenge.

Aangezien dit de laatste challenge van 2013 is hebben we dit keer niet EEN, niet TWEE maar maar liefst DRIE sponsoren.



CreaUniek is sinds mei 2008 een winkel met artikelen voor kaartenmakers en scrapbookers. Het artikelenaanbod is zo samengesteld dat er voor iedereen iets geschikts tussen zit. Daarnaast kan je er artikelen vinden die niet overál te krijgen zijn. De naam zegt het al: “Crea-Uniek”.
De winkel is ook een ontmoetingsplaats voor creatievelingen, je hoeft niet iets te kopen in de winkel, je kunt er ook terecht voor een praatje over je hobby of een workshop. Er zijn workshops voor volwassenen, maar ook kinderfeestjes worden er regelmatig gegeven.
CreaUniek mag in alle opzichten uniek zijn: qua klantenbenadering, qua inrichting, artikelenaanbod, workshopaanbod, creativiteit.
Eigenaresse Loekie Flentge heeft van haar hobby haar beroep gemaakt en probeert gezelligheid, creativiteit en “lekker bezig zijn” met elkaar te combineren.
 
De prijs van Crea-uniek;
 
 
 




De Craftorij is DE hobbywinkel voor je scrapbookbenodigdheden, art-stempels, inkten en andere stempelbenodigdheden, mixed-media produkten, quiltstoffen en diverse artikelen voor vilten.
De merken die wij voeren zijn oa: Graphic45, Simple Stories, Authentique, Tilda, Pink Paisley, Basic Grey, Glitz Design, Ranger, Tim Holtz, Sizzix, Ten Seconds Studio, PaperArtsy en meer!
Wil je ons assortiment bekijken? Je kan ons daarvoor bezoeken via onze webwinkel, maar natuurlijk ook in de winkel te Ede. Hier staat altijd een kopje koffie of thee voor je klaar.

Op vrijdagavond hebben we vanaf 17:00 tot 21:00 niet alleen koopavond, maar ook de wekelijkse (gratis) cropavond met een hapje en een drankje. Tijdens deze avond neemt iedere deelnemer eigen hobbyspullen mee en schuift bij ons aan tafel aan om er samen een gezellige hobby avond van te maken. De laatste vrijdagavond van de maand is een speciale cropavond: dan zetten wij de chocoladefontein aan en neemt iedere deelnemer iets lekkers mee om door de fontein te halen. Je zal begrijpen dat het een druk bezette avond is!

Wil je op de hoogte blijven van de activiteiten van De Craftorij? Dan heb je verschillende mogelijkheden. De Craftorij verzend met enige regelmaat een nieuwsbrief met oa meldingen van nieuw binnen gekomen producten, de workshopagenda en make & takes . Ook heeft De Craftorij een eigen forum, waarop leuke enthousiaste leden elkaars creaties laten zien en samen uitdagingen oppakken.
En op ons blog (maar ook op ons forum) zijn nieuwtjes van de winkel te volgen.

Graag tot De Craftorij!
Lia & Crew
 
de prijs van De craftorij;






Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven.
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen.

Karin


De prijs van Hobbyshoppie;



En wat moeten jullie doen om kans te maken op deze prachtige prijzen?
We willen graag CIJFERS/NUMMERS op jullie project zien op welke manier maakt niet uit dat is aan jullie MAAR daarnaast willen we ook iets van STOF en/of VILT zien.


En hier de voorbeelden van het team om jullie alvast op weg te helpen;

Ellen:


Cornelie:


Marjan:




Angèle:


Anja;



Heel veel succes met deze challenge en jullie hebben de tijd tot en met vrijdag 20 december a.s. 18.00 uur om jullie kaartje te linken.


Groetjes van het team en Anja.

14 opmerkingen:

Miranda V zei

Gefeliciteerd winnaars, wat een mooie creaties. En wat een leuke, nieuwe opdracht! Ooh en wat jammer dat twee DT leden stoppen zeg, dames bedankt voor jullie inspirerende voorbeelden!

Scraptastische hobby zei

Wat blijft het toch altijd ontzettend leuk een top 3 plekje!!
Dank jullie wel dames voor het kiezen hiervan en Marianne ook van harte! Cynthia jij Hartelijk Gefeliciteerd met je 1ste prijs! Ik ken je nog niet maar ga straks even op je blog kijken! En Marianne en Cornelie het zal vast een overwogen keuze zijn geweest, maar het team zal jullie zeker missen...jullie zijn talentvolle freubel tantes!! Maar er blijven natuurlijk nog hele creatieve DT dames over, die weer voor inspiratie gaan zorgen. We komen elkaar weer tegen op de blogs!
De nieuwe challenge is weer top!
Iedereen een fijn weekend
en groetjes van Gerie

Marianne Schut zei

Jippie! Wat super leuk om mijn creatie in de top 3 te zien staan! Bedankt dames.De banner staat al trots in mijn sitebar! Ook mijn felicitaties voor Cynthia en Gerie! De nieuwe challenge ziet er weer helemaal leuk uit, ook de creaties van het team zijn weer geweldig, bedankt weer voor de inspiratie! Jammer dat 2 talentvolle dames het team gaan verlaten, bedankt voor jullie inspriatie. Fijne zondag nog! Liefs Marianne

Cynthia van der Wilk zei

Wat leuk dat ik gewonnen heb. Ook de andere dames van de top 3, gefeliciteerd. Ook weer mooie voorbeelden voor de nieuwe challenge. Cornelie en Marianne, bedankt voor jullie mooie voorbeelden keer op keer.

groetjes,
Cynthia

Hanny zei

Gefeliciteerd dames, wat leuk om te winnen en wat fijn dat het steeds weer mogelijk wordt gemaakt. Nu dus ook weer, ik doe graag mee, ben volgster en heb mijn link geplaatst, nu nog even in mijn sidebar zetten. Succes allemaal,
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Hanny zei

Vergeet ik helemaal iets over de mooie voorbeeldkaarten te zeggen, ik vind ze weer geweldig!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Op de eerste plaats felicitaties voor de dames die in de Top 3 staan wat een prachtige creaties en deze challenge is wel heel erg leuk, ik doe graag mee..groetjes Ans

Maaike Huisman zei

Erg jammer, dat Cornelie en Marian stoppen als DT lid. Ze maakten altijd mooie dingen, vond ik.
Maar ja, soms zijn er andere dingen, die je wilt gaan doen en ook zij kunnen vast niet alles.
Ik heb weer een kaart gepost, vond het een leuke uitdaging. Mss komt er nog wel eentje.

Groetjes, Maaike

Aukje zei

Ik heb mijn kaartje voor de 2e keer geplaatst. Nu heb ik er iets van stof bij gedaan, dat regeltje had ik niet goed gelezen :-( Dus mijn eerste kaartje nr, 10 kunnen jullie verwijderen.
groetjes
Aukje

Willy zei

Gefeliciteerd met de 200 e challenge, mooie voorbeelden weer!

Anita's blog zei

Wat een leuke uitdaging en mooie voorbeelden!

Kreatief met Maria zei

Kom toevallig op jullie blog terecht. Mooie voorbeelden en een leuke challenge. Ik heb net mijn kaartje geplaatst.
Groetjes Maria

De hobbydroom zei

Deze keer voldoen wij hopelijk wel aan de eisen ;)

Lieve groetjes!

Ria zei

Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt dame,s.
Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
Prettige feestdagen,groetjes Ria