zondag 29 september 2013

Challenge #195

Goedemorgen!

De afgelopen twee weken kwamen we in een ware bloemenzee terecht door alle mooie inzendingen die we binnen kregen. Hartelijk dank daarvoor, dames! Heerlijk, nog een beetje zomer, hoewel het weer nu ook erg meewerkt! Maar... niet langer gekletst, hier komt de top 3 die wij kozen uit alle kaarten:








Gefeliciteerd dames! 
Als jullie het leuk vinden mogen jullie de badge van DCL in je sidebar zetten. De code vind je rechts in onze sidebar met gebruiksaanwijzing.
Deze keer wint de hele top 3 een prijs, zoals jullie al konden lezen in het vorige blogbericht, maar toch willen wij ook voor deze challenge een absolute topper aanwijzen .
Hannelie, de stemming voor jou als nummer 1 was unaniem! 

Van harte Hannelie, je kaart is dan ook een plaatje! Jij wint het mooie papierblokje van PaperCraftsHobby
Willy wint de cadeaubon van Cards&Wishes en Tonnie de leuke prijs van MadebyMaly.

Sturen jullie een mailtje naar Marjan?  Zij zorgt ervoor dat de prijzen van de sponsors terecht komen bij jullie.
Bovendien mogen jullie meedoen als gastdesigner bij challenge #196 als, jullie dat leuk lijkt. Ook daarover horen jullie meer via Marjan : mkuppers@outlook.com

******************

En dan gaan we nu over tot de orde van de dag en dat is de nieuwe challenge voor de komende twee weken. Deze keer een schets van Marjan:

Deze opdracht hoort erbij:
Gebruik deze schets als basis (herkenbaar) en werk verder af naar eigen idee. Wat komt er op de plaats van het vraagteken ... ??? Dat bepaal jij! 




Wat het team op de plaats van het vraagteken plaatste kun je hieronder zien:


Ellen:

Rosalien:

Cornelie:

Anja:

Margot:

Marjan:


De sponsor voor deze challenge is Marjan zelf, de winnares mag twee digitale stempelsets naar keuze uit haar winkeltje kiezen of een digitale naamstempel, naar wens gemaakt. De naamstempels worden alleen nog gemaakt als prijs voor Dutch Card Lovers.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/madebymarjan/


Mijn naam is Marjan, zoals al blijkt uit het logo van mijn bescheiden winkeltje in digitale tekst stempels en zelfgemaakte kaarten. 
Ik ben een autodidact in Photoshop en heb gaandeweg geleerd hoe je daarmee leuke dingen kunt doen in combinatie voor mijn hobby: kaartjes maken / scrapbooking. 
Ik heb een aantal setjes stempels ontworpen die bruikbaar zijn op kaartjes, voor diverse gelegenheden zoals geboorte, verjaardag en Moederdag. 
Ik heb naast mijn hobby's een parttime baan als leerkracht in in het basisonderwijs. 
Op mijn blog vind je ook freebie stempels. 

Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag avond 11 oktober 18.00 uur. Link alsjeblieft je blogbericht en niet je hele blog om er zeker van te zijn dat we je inzending niet missen. 
Succes en veel plezier!

Marjan en het DCL team


21 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte proficiat dames en veel plezier met jullie prijs!

Groetjes, Angèle

Els zei

Gefeliciteerd met de prijs dames en het zijn pracht kaarten.
Groetjes, Els

Je@net zei

Gefeliciteerd, top 3 dames, en wat een leuke nieuwe uitdaging!

Ingrid Reyners zei

Gefeliciteerd dames met de mooie top 3! En de prijzen die jullie hebben gewonnen. De schets voor de nieuwe uitdaging en de voorbeeldkaarten gemaakt door de DT leden zien er weer geweldig uit, leuk dat je zelf een invulling bij het vraagteken mag gebruiken. Groetjes Ingrid

Maaike Huisman zei

Leuk bedacht, dat je zelf iets mag bedenken voor het vraagteken.
De dames, die gewonnen hebben. Van harte.
De kaart, die de eerste prijs vind ik ook helemaal,geweldig.

Groetjes, Maaike

Angela zei

Dames proficiat!!!
Wat een leuke opdracht en wát een schitterende DT kaarten weer; complimenten!!!!
grt Angela

Willy zei

Jeehhh...wat super leuk dat ik ook in de top 3 sta, bedankt, en de andere dames natuulijk ook gefeliciteerd!! En dan nu de nieuwe uitdaing, leuk een lekker vrije opdracht. Super mooie voorbeelden ben benieuwd hoe iedereen dit gaat invullen!!

Marjoleins Creations zei

Leuke sketch! Veel ruimte voor eigen creativiteit!

Margot zei

gefeliciteerd met jullie top-3 notering meiden, veel plezier met jullie prijs!

Unknown zei

Gefeliciteerd dames, prachtige kaarten. Groet Hennie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd voor de top3! En wat een leuke nieuwe uitdaging weer met mooie voorbeelden!!
groetjes, Yvonne

Leni zei

Felicitaties voor de prijswinnaars,
en weer een nieuwe leuke uitdaging.

Groetjes Leni

Yolanda zei

Voor alle dames VAN HARTE GEFELICITEERD. De tekst op mijn kaart kwam toevallig ook van de eerste prijs winnares Hannelie! Ik bezoek al jaren haar blog en ze heeft soms heel mooie teksten. Groetjes Yolanda B)

Yolanda zei

Hoi, hoi. Ik vond deze schets weer een spannende uitdaging voor een kaart en heb hem, naar eigen inzicht, op mijn kaart verwerkt. Groetjes Yolanda B)

karin zei

Proficiat aan de winnaars !
Een leuke sketch, ik ben er dus ook mee aan de slag gegaan.
groetjes,
Karin

franicsa zei

Hallo,

Heb even rondgeneusd op je blog .
Heuke dingen die je maakt.
Ik zal af en toe een komen piepen.
Groetjes ,
Francisca

http://kempischecreativiteit.blogspot.be/

GerJanne zei

Net mijn kaart geplaatst. Wat een mooie inzendingen.
Succes met kiezen!
GerJanne

Unknown zei

wat doen ik verkeerd help, heb een paar gelinkt maar het lukt niet
groetjes Lilian Luykx.

Marjan zei

Lilian, geen idee wat verkeerd oet, maar je links krijg ik niet geopend.
Dit is wat je doen moet: klik je eigen blogbericht aan. Kopieer de URL die in je adresbalk staat, de balk dus bovenaan je scherm. Daarna plak je die in de daavoor bestemde plek in mr. Linky. Hoop dat het lukt, succes!

Colien zei

Te gekke sketch en mooie voorbeelden van het DT. Heb toch maar weer voor een vierkant kaartje gekozen...
grtz. Colien

IngeC zei

Nog net op tijd hoop ik, bedankt voor de uitdaging en voor deze toffe blog!