zondag 15 september 2013

Challenge #194

Goedemorgen!

Wat een mooie kaarten kwamen er voorbij afgelopen weken. Dank allemaal voor het meedoen. Voor diegenen onder jullie die niet van wit houden, was het een echte uitdaging. Top als je dan toch meedeed!
We hebben de volgende Top3 gekozen:



   





Van harte ... als jullie het leuk vinden mogen jullie alle drie de badge in de rechter zijbalk meenemen en plaatsen op jullie blog.

Maar de prijs die Rosalien als onafhankelijke Stampin'Up demonstratrice beschikbaar stelt gaat naar...

.... SHEILA!! ....

Zij werd onze prijswinnares, van harte gefeliciteerd!  Mail je adresgegevens ditmaal naar Marjan: mkuppers@outlook.com Zij zorgt er deze keer voor dat de prijs naar je toekomt.

******

We hebben een nieuwe uitdaging met een prijs voor de hele Top 3!
Bovendien mogen de winnaars als gastdesigner met ons meedoen met de volgende challenge . Hoe leuk is dat!

De drie prijzen worden gesponsord door:



MadeByMaly is een trendy scrapbook-en hobbywinkel die de meeste artikelen ook in kleine setjes aanbiedt. Zodat u alleen datgene bestelt wat u ook echt gebruikt. Zo bevat een groot blok scrappapier vaak 2 of 3 dezelfde vellen. Wij verkopen deze in kleine setjes. Ook brads, eyelets en bloemen bieden wij in kleine setjes aan.
Verder vind je in ons assortiment veel trendy scrapbookmaterialen, zoals de stempels van Technique Tuesday (Ali Edwards), veel kleine papierblokjes, de sn@p! albums en pageprotectors om je eigen project life albums te maken maar ook washi tapes, catania haakgaren, veiligheids-poppenogen en nog veel meer.
Wij hebben nu ook een uitgebreide kadohoek. 

U kunt ons veelzijdige assortiment vinden op www.madebymaly.nl en onze inspiratieblog kunt u vinden op http://madebymaly.blogspot.com
En wij zijn nu ook op facebook te vinden: http://www.facebook.com/pages/Madebymaly/380715548678578


MadebyMaly stelt deze leuke prijs beschikbaar:


Onze volgende sponsor stelt zich voor:


Ik ben Ingrid Danvers, eigenaresse van Cards & Wishes en een van de sponsors van de challenge van deze week. Bij Cards & Wishes kun je terecht voor allerlei leuke embellishments (o.a. kreukellint, touw, resin bloemen, tags enz.) voor het maken van o.a. kaarten, layouts en cadeauverpakkingen. Daarnaast breng ik meerdere keren per jaar mini kits uit in een bepaald thema. Denk hierbij aan kerst, voorjaar, zomer, verjaardag enz. In de mini kits zitten allerlei artikelen die qua kleur en thema op elkaar afgestemd zijn. 

Cards & Wishes heeft een Facebookpagina https://www.facebook.com/CardsandWishes . Meld je aan en blijf op de hoogte van nieuwtjes en speciale Facebook kortingsakties. 


De mooie prijs spreekt voor zich :



Onze derde sponsor is:




PaperCraft’s Hobby opent van 18 september t/m 21 september 2013 het hobbyseizoen met de Hobby 4 Daagse. Tijdens deze dagen krijgt u bij aankoop vanaf € 10,00 een attentie van ons. Een extra goodybag met o.a. producten van Marianne Design krijgt u bij besteding boven de € 20,00. Dit omdat wij 20 jaar bestaan!
U kunt tijdens deze dagen deelnemen aan een gratis ‘Make and Take’. U gaat zelf aan de slag met o.a. PanPastel, wax-papier, producten van Joy! Crafts, Spellbinders en Rosa Dotje. Het gemaakte neemt u gratis mee!
Van deze merken, maar ook van merken als Sizzix, Marianne Design, Docrafts en Nellie Snellen hebben wij een ruime sortering aan hobbyproducten op voorraad.
Naast de winkel aan de Klaverkamp 19 in Hattem heeft PaperCraft’s Hobby ook een webwinkel. Op http://www.papercraft.nl/ vindt u meer dan 5000 producten tegen scherpe prijzen. Bijzonder aan de webwinkel is dat er geen minimaal bestelbedrag is en dat u alleen de daadwerkelijke verzendkosten betaalt.
Op onze blog (papercraftsnews.blogspot.com) vindt u volop ideeën en informatie over de laatste nieuwe producten.
Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze (web)winkel!


En de leuke prijs:



Wij van DCL bedanken onze sponsors nog eens hartelijk voor deze mooie geste.

En hoewel de eerste blaadjes van de bomen beginnen te vallen, hebben we nog een zomerse uitdaging voor jullie:

Bloemen, zeg het met bloemen! 
Een hoofdrol voor bloemen graag.

Deze bloemenkaartjes werden ter inspiratie voor jullie gemaakt door een aantal leden uit onze beide teams:

Anja:

Cornelie:

Margot:

Rosalien:

Angèle:

Marianne:


Tot vrijdag 27 september 18:00u hebben jullie de kans om je creatie aan Mr. Linky toe te voegen middels een directe link naar je kaart, niet naar je hele blog. Dat kost ons veel zoekwerk. Doe mee en misschien ben jij wel een van onze 3 gastdesigners volgende week en win je een van de mooie prijzen!

Veel succes en plezier!

Angèle en de teamleden van DCL.


23 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte dames uit deze mooie Top 3. Sheila veel plezier met je mooie prijs!

Els zei

Schitterend wat een prachtig mooie top 3 en gefeliciteerd dames.
Groetjes, Els

Елена zei

Gefeliciteerd dames op het succes van de dames in de top 3. Het inspireren van een nieuwe baan.

Met de hitte, Elena

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames met de Top 3 en Sheila met het winnen van de Challenge.Het zijn weer 3 Toppertjes. :)
Veel succes met de Challenge van deze week. :)

Sheila's kaarten zei

Wat een verrassing is dit zeg, ben super blij. Bedankt voor de leuke reacties.
groetjes,
Sheila

Unknown zei

dames gefeliciteerd met de top 3
Leuke challenge is dit bloemen doen het altijd goed op een kaart
Grt tonnie

Margot zei

Van harte met jullie top3 notering meiden en Sheila veel plezier met je gewonnen prijs!

Stampidoe@gmail.com zei

Dt-ers wat een geweldige bloemenpracht zie ik voor bij komen super.

Groetjes (Ex)dt-er yvon

Ans Gilbert zei

Leuke challenge,
Ik heb mijn bloemencreatie geplaatst..groetjes van Ans

ellyscard creatief zei

Leuke challenge. Mijn kaart staat erop.
Gr Elly

Leni zei

Leuke challenge bloemen is mijn favoriet dus heb mijn kaartje geplaatst.

Groetjes Leni

Marlieke zei

Met bloemen kun je natuurlijk veel kanten op. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Ik heb de bloemen verstopt zitten op mijn layout. Fijn weekend verder nog. Groetjes Marlieke

Maaike Huisman zei

Hallo allemaal,

Ik heb net twee keer een kaart gepost. Beide totaal anders, ik hoop, dat het goed is, om meer dan één keer te posten. Ik kan het in de regels niet terug vinden.

groetjes, Maaike

Maia zei

Leuk deze challenge en mooie dt kaarten dames!
Ik doe graag mee met een kaart waarvan het design papier roosjes heeft en ik heb er ook nog een zelf gemaakte bloem van stof op gemaakt waarvan jullie ook een tutorial op mijn blog kunnen vinden.
Fijne week allemaal
Groetjes Maia

Cindy zei

Wat een leuke challenge, met bloemen kan je altijd alle kanten op! Groetjes, Cindy

Wendy zei

Schitterende kaarten dames...en wat een heerlijk thema!
Groetjes, Wendy

Gerdine zei

Van bloemen krijg je nooit genoeg! Dus heb ik ook een kaartje gemaakt voor deze uitdaging!

Rosina zei


Dames van de top 3 en dan speciaal Sheila gefeliciteerd met jullie ereplaatsjes
Ook deze keer een leuke challenge weer, mooie VB kaartjes heeft het DT gemaakt....
Mijn creatie staat er ook bij nu....

groetjes Rosina

Willy zei

Het was alweer een tijdje geleden dat ik heb meegedaan dus het werd weer nodig tijd :) met met dit onderwerp en jullie mooie voorbeelden kun je werkelijk alle kanten op!

IngeC zei

Wat een gezellige blog. Ik geniet van al die mooie kaartjes!

Colien zei

Superleuke challenge en mooie voorbeelden van het DT! Hier gaat mijn bloemistenhart sneller van kloppen :)
grtz.Colien

Renate zei

Leuke challenge. Ik wil graag weer meedoen, en heb zojuist mijn creatie toegevoegd.

-xies- Renate.

Yolanda zei

Hoi allemaal, allereerst voor iedereen mijn felicitaties met het behalen van de TOP 3. Ik ben gek op bloemen, wie niet :), dus dit vond ik wel een heel leuke challenge. Ik heb dan ook met veel plezier aan dit kaartje gewerkt. Groetjes Yolanda B)