zondag 4 augustus 2013

Challenge #191

Goedemorgen!!

Na alle hitte hebben we ondanks dat toch weer een leuk deelnemers aantal gehad! Misschien was iedereen wel een beetje de hitte aan het ontvluchten...
In ieder geval hebben we weer een volgende top 3 voor jullie!




Gefeliciteerd!! Jullie mogen de button rechts uit de sitebar kopiƫren!

Uiteindelijk hebben we zoals altijd maar 1 winnares...
dat is deze keer geworden...

Sanne

Sanne gefeliciteerd! Neem je even contact met ons op? Het adres vind je rechts in de sitebar!

Hebben we deze week weer een nieuwe challenge voor jullie!
Ook een hele leuke prijs van onze sponsor

Scrapcorner

Scrapcorner is een leuke online winkel, waar je zendingen vanaf € 25 gratis verzonden worden. 
Uiteraard worden de evt. verzendkosten aangepast wanneer het in een envelop past. 
Wij hebben diverse merken. Mocht je iets zoeken en het staat niet in de shop, vraag het dan, (bijna) alles is te bestellen ! 
Ook maken wij persoonlijke naamstempels. Wat is er nu leuker dan je eigen naam of logo achterop je zelfgemaakte kaart te hebben? 
Wij geven ook div. workshops in kleine groepjes. Ook hier geldt: alles kan. Wil je graag iets speciaals, vraag er gewoon naar. 
Volg ook ons blog: http://scrapcornerblog.blogspot.com Hier worden akties, nieuwtjes en nog veel meer geplaatst. 
Ook hebben wij voor € 15,00 een maandelijkse kaartenkit. Dit is zonder dat je er een jaar aan vastzit. 

Met deze challenge stellen zij een naamstempel beschikbaar!


Dan nu de nieuwe challenge voor de komende twee weken! Een challenge die goed in de tijd van het jaar past...

Water, zwemmen, varen, spetters, golven...

Voorbeelden van het DT team 2!

Marjan:



Ellen:


Margot:


Cornelie:

Rosalien
 
 
 
 
Natuurlijk zijn we weer heel nieuwsgierig naar jullie uitwerkingen!
Jullie kunnen je creatie linken tot vrijdag 16 augustus 18.00 uur!

Veel plezier! Groetjes van het DCL team!


14 opmerkingen:

Aartje zei

Van harte gefeliciteerd voor de top 3 en winnaar, mijn kaartje was door de warmte helaas biet afgekomen.

Wat een leuke uitdaging deze keer en met schitterende voorbeelden.
Groeten, Aartje

Margaret zei

Gefeliceteerd dames met julllie welverdiende prachtige kaarten! De nieuwe challenge lijkt me weer superleuk, ik ga aan het denken voor mijn uitwerking hiervan.
Groetjes,Margaret

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke top 3! Gefeliciteerd allemaal, en Sanne gefeliciteerd met het winnen van de uitdaging. Fijne dag!

Je@net zei

Gaaf, een plekje in de top 3, wat leuk! Bedankt en de andere dames natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!

Sanne zei

Jippie, een plek in de top 3 en die geweldige prijs in de wacht gesleept. Mijn dag begint goed. Colien en Jeanet, ook gefeliciteerd met jullie top-3-plek. Ik ga meteen aan de slag met deze natte challenge.

Lieve groetjes,

Sanne

Margot zei

felicitatie voor de winnaars!

Colien zei

Wat leuk dat mijn kaartje in de top 3 staat, dankjewel!
Maar snel weer aan de slag met de nieuwe challenge :)
grtz.Colien

Rosalien Zwackhalen zei

Dames gefeliciteerd metde Top 3, wat een schitterende kaarten. En Sanne gefeliciteeerd met het winnen van de Challenge. :)

marja zei

Ik heb nog niet zolang een eigen blog en wilde dus aan de challenge meedoen, maar tot mijn grote schrik zag ik dat nr 2 marja ik naar mijn blog heb gelinkt. Weet nu alleen niet hoe ik het moet verwijderen. Nr 3 marja is wel naar de kaart gelinkt. Kunnen jullie evt 2 verwijderen?

Margaret zei

Wat een mooie kaarten hebber er gewonnen zeg! Van harte dames!
Groetjes,Margaret

Marlieke zei

Mooie top 3 hoor!
Ik heb deze keer een layout gemaakt gebaseerd op de inspiratiefoto met bijbehorende zomerse termen. Groetjes Marlieke

Lia zei

Wat een leuke zomerchallenge met mooie voorbeelden!
Groetjes,
Lia

Ria zei

Mooie voorbeeld kaarten dame,s
De opdracht vond ik ook heel leuk.
Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
Gr Ria

Colien zei

Bedankt voor mijn plaats in de top 3, leuk! Sanne, proficiat met je gewonnen prijs! En gezellige uitdaging weer, daar kun je veel kanten mee op.
grtz. Colien