zondag 21 juli 2013

Challenge # 190

Ondanks het prachtige weer wat we de afgelopen weken hebben gehad hebben er toch genoeg mensen meegedaan met de Christmas in July challenge , onze dank daarvoor. Misschien hebben sommige op deze manier verkoeling gezocht, hi,hi. En het is natuurlijk DE gelegenheid om aan je kerstkaartvoorraad te werken.
Maar goed , aan ons weer de taak om uit al die mooie kerstkaarten een top 3 samen te stellen en dat is iedere keer toch wel weer een hele klus.

De top 3;

Hanny

Janine



Natalie



En de winnaar is geworden.............. JANINE !!!!!!!!!!. Van harte gefeliciteerd Janine als je even je gegevens doorstuurt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorgen wij dat de kadobon van digital delights naar jou komt.

Allemaal gefeliciteerd met het behalen van de Top 3. :)) Jullie mogen de Top 3 badge die je rechts in de side-bar vindt op je  blog zetten.

Deze week hebben we als sponsor voor jullie de SCRAPHEAP.


En hierbij stellen ze zich even voor;

Ik ben Carla Sprangers, eigenaresse van De Scrapheap en de sponsor van deze Challenge. Mijn winkel is open vanaf juni 2006, dus volgend jaar bestaan we alweer 5 jaar. Ik ben in het gelukkige bezit van een (meestal) lieve man, 4 Schotse Collies, een klein spaans “rescue” hondje, 4 katten, 3 Nubische geiten en 1 fjordenpaard.

De Scrapheap is een gezellige compacte winkel, met een groot assortiment. We krijgen altijd leuke reacties van bezoekers, zowel op de sfeer, als op het assortiment. Ons team is actief, betrokken en getalenteerd.
Naast de winkel en webwinkel organiseren we 2 à 3 keer per jaar gezellige ScrapHeapWeekenden, en met dat alles ben ik behoorlijk druk. Ook kun je ons door het jaar heen vinden op verschillende beurzen, oa de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, en Kreadoe.

Ik vind het leuk om zo’n actief Challengeblog te sponsoren, en hoop dat de prijzen die ik uitzoek voor jullie, een beetje in de smaak vallen. Very Happy

Groetjes Carla


En kijk eens naar deze prachtige prijs die ze beschikbaar stellen............

 
 
Deze week hebben we weer eens een sketch voor jullie. De uitvoering is geheel aan jullie........
 
 
 
 En hierbij de voorbeelden van team A;

Angele;

 
Yvon;
 


Marianne;


Anja;


 
Ben benieuwd hoe jullie de sketch invullen zoals jullie zien kun je er vele kanten mee op. Heel veel succes. ;)
Jullie hebben tot vrijdag 2 Augustus 18:00 uur om je kaart in te leveren.

Groetjes Anja en het DT.






16 opmerkingen:

GerJanne zei

Wow, wat een bijzonder sketch! Dat is wat je noemt een uitdaging!
Dames van de top 3 van harte!
Groeten,
GerJanne

Linda Visser - van der Velden zei

Gave sketch en wat een toffe uitwerkingen, ik ga ook mijn best doen mee te doen!

Janine zei

Wat gaaf dat ik gewonnen heb! De eerste keer dat ik wat win...
Weer een leuke uitdaging de schets ;)
Groetjes,
Janine

Rosalien Zwackhalen zei

Gefelciteerd dames met de Top 3, wat een schitterende creaties zijn het. Het was zo moeilijk om hier een winnaar uit te kiezen. Voor mij zijn jullie allemaal winnaars. Super gedaan.Janine gefeliciteerd. :)
Succes met de nieuwe uitdaging. ;)

Els zei

Janine gefeliciteerd.
En De nieuwe challenge is ook weer erg mooi.
Groetjes, ELs

Hanny zei

Gefeliciteerd Janine, geweldig dat je de eerste prijs hebt gewonnen, superleuk. En het "team" natuurlijk bedankt dat ik mee mocht doen en ik ook nog eens in de top 3 terecht ben gekomen. De badge staat al op mijn site te pronken hoor;) Wat zijn er weer een prachtige voorbeelden gemaakt, zo leuk altijd om te zien hoe iedereen er zijn of haar eigen draai aan geeft.
Liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Stampidoe@gmail.com zei

Top 3 winnaars GEFELICITEERD en Janine met haar prijs.

Jacqueline DH zei

wat een terechte winnaars en de nr 1 was ook mijn favoriet! Gefeliciteerd meiden!

gr. Jacqueline

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een supergave sketch! Daar wil ik me graag aan wagen. Ik hoop dat ik van de week een keertje tijd heb! En de Scrapheap, leuke sponsor! Ben altijd verliefd op alle spulletjes in hun kraam op de creabeurzen :) Eind augustus kom ik ook weer snuffelen in Den Bosch :)

anneke's creaties zei

wat een geweldig leuke schets
en hele mooie voorbeeldkaarten
doe graag weer mee en heb mijn kaartje geplaatst

groetjes anneke

janieworkum zei

Ik vond dit een leuke sketch en ermee aan de gang gegaan
Ik heb net mijn kaartje geplaatst.
groetjes Janie

Colien zei

Gave sketch en mooie uitwerkingen van het DT!
grtz.Colien

Dinette zei

Leuke sketch, mijn kaartje is er ook bij geplaatst.
Groetjes Dinette.

Margaret zei

Wat een leuke voorbeelden zeg! Geeft me genoeg ideeen in ieder geval. Ik heb mijn kaartje toegevoegd hoor.
Groetjes,Margaret

Sylvia zei

Op het laatste moment toch nog inspiratie gevonden om een kaart met de schets te maken.
Dit was dus echt een uitdaging.

Groetjes Sylvia

Renate zei

Super leuke sketch. Ik heb nog een gaatje gevonden om mijn uitwerking te plaatsen.

-xies- Renate.