zaterdag 27 april 2013

Challenge # 183

Goedemorgen!

We hebben heel wat mooie kaartjes met bloemen voorbij zien komen deze week! Het mooie weer paste daar goed bij, helaas is dat nu weer even voorbij.
Maar behalve op jullie kaarten zie je buiten toch echt lente!

Maar nu is het tijd voor de top 3 van deze week en dat zijn in willekeurige volgorde geworden deze prachtige creaties!

Er kan er maar een winnen, dat werd:

CREJABEJA

Gefeliciteerd! 

Jij mag de top 3 badge op je blog zetten, je vindt de code daarvoor in de rechter zijbalk.
Neem even contact op met dutchcardlovers@hotmail.com voor je prijs.

---------------*---------------

En dan gaan we nu door met de nieuwe challenge, deze keer is dat een schets van Marjan.



Onze sponsor is deze week MadebyMaly


MadeByMaly is een trendy scrapbook- en hobbywinkel die de meeste artikelen ook in kleine setjes aanbiedt zodat u alleen datgene bestelt wat je ook echt gebruikt. Zo bevat een groot blok scrappapier vaak 2 of 3 dezelfde vellen. Wij verkopen deze in kleine setjes. Ook brads, eyelets en bloemen bieden wij in kleine setjes aan.
Verder vind je in ons assortiment veel trendy scrapbookmaterialen aan, zoals de stempels van Technique Tuesday (Ali Edwards) veel kleine papierblokjes, de sn@p! albums en pageprotectors om je eigen project life albums te maken maar ook washi tapes, catania haakgaren, veiligheids poppenogen en nog veel meer.

U kunt ons veelzijdige assortiment vinden op www.madebymaly.nl en onze inspiratie blog kunt u vinden op http://madebymaly.blogspot.com
En wij zijn nu ook op facebook te vinden: http://www.facebook.com/pages/Madebymaly/380715548678578

Marianne stelt een erg leuke prijs beschikbaar!



Deze kaartjes heeft ons team gemaakt met de schets:

Angèle:

Anja:

Cornelie:

Ellen:

Miriam:

Marianne:


Rosalien:

Yvon:

Marjan:

Om mee te doen met de challenge kun je je kaartje linken tot vrijdag 3 mei 18.00 uur
We hopen veel mooie creaties te zien verschijnen hier, succes!

Groetjes en fijn weekend van Marjan en het team van Dutch Card Lovers

19 opmerkingen:

Angèle zei

Dames prachtige kaartjes! Van harte proficiat! En Bea veel plezier met je mooie prijs.

Groetjes, Angèle

!neke zei

Hele mooie kaartjes, dames gefeliciteerd!
De nieuwe uitdaging is ook weer leuk en heel anders!
Allemaal meedoen!
Groeten !neke

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een prachtige Top 3 weer, gefeliciteerd dames en Bea gefeliciteerd met het winnen van de Challenge.

Marianne zei

Prachtige voorbeelden!! En CrejaBeja proficiat. Ik vind het een terechte winnaar :-) Wat een prachtige kaart.
xxx Marianne

Crejabeja zei

Dank jullie wel , ben er ook zeer trots op!!!
Gegevens zijn gestuurd...

En wat een mooie voorbeeld kaarten van de sketch zijn er gemaakt.

Groet Inge

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd dames met de top 3, Inge gefeliciteerd met de eerste plaats.
mooie voorbeeldkaartjes zijn er weer gemaakt, leuke schets.

groetjes jolande

Jeannette zei

allereerst even voor de winnaars, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige en kleurrijke creatie's en de nieuwe challenge ziet er ook weer erg mooi uit, ik ga het maar weer eens proberen denk ik, groetjes Jeannette

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd dames en wauw wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt, top.
Liefs van Anita

Miranda V zei

Winnaressen, gefeliciteerd! Wat een leuke sketch deze week, ik heb er vandaag een kaartje mee gemaakt en zojuist geplaatst. :)

liszha zei

Wat leuk! Ik sta in de top 3. Gefeliciteerd creabeja. Super mooie kaart.

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Meninas!!!

Eis aqui a minha participação!!!

Beijos

Anoniem zei

Gefeliciteerd dames! Mooie kaarten hebben jullie gemaakt.
Ook de voorbeeldkaarten zijn weer erg leuk geworden. Leuke nieuwe uitdaging. Ik ga er mee aan de slag!

lenywim35 zei

Mooie voorbeeldjes gemaakt dames,
Ma
ar als steeds de wifi weg is en je hebt provisorisch een sketch gemaakt, gaat er wel eens iets mis.
Vond hem toch erg leuk geworden, en maak morgen een echt nieuwe kaart.
Succes met julie challenges.
gr leny w

Els zei

Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt en ik doe ook graag mee met deze uitdaging.
Groejtes, Els

Sylvia zei

Hallo,
Wat een mooie voorbeeld kaarten zijn er gemaakt.
Dit is de eerste keer voor mij op dit blog. Ik hoop dat ik aan alle eisen voldoe.
Groetjes Sylvia

Jeannette zei

mijn kaartje voor de challenge is geplaatst, groetjes Jeannette

lenywim35 zei

Omdat kaart (nr 12) niet helemaal volgens de sketch was, heb ik een andere gemaakt (21) Ik dacht dat deze de sketch beter weergaf.
Veel succes en groetjes leny w

Ria zei

mooie voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt dame,s.
Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.
Gr Ria

Cynthia van der Wilk zei

Wat een verzameling mooie kaarten. Op de valreep ben ik er ook mee aan de slag gegaan.