zaterdag 9 maart 2013

Challenge #177

Goedemorgen, het is weer zaterdag dus tijd voor een nieuwe uitdaging. Maar eerst de winnaars van de uitdaging van vorige week. Met tags weten jullie wel raad! Maar liefst meer dan 50 inzendingen, waar we de volgende top 3 hebben uitgekozen:




Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 notering meiden! Jullie mogen de top 3 badge op jullie blog plaatsen, je vindt hem in de side bar met gebruiksaanwijzing.

En de winnaar van de Digital Delights cadeaubon is: NADINE! 
Neem even contact op via dutchcardlovers@hotmail.com en de prijs komt zo spoedig mogelijk jouw kant op.

De sponsor van deze week is De Scrapheap!

Ik ben Carla Sprangers, eigenaresse van De Scrapheap en de sponsor van deze Challenge. Mijn winkel is open vanaf juni 2006, dus volgend jaar bestaan we alweer 5 jaar. Ik ben in het gelukkige bezit van een (meestal) lieve man, 4 Schotse Collies, een klein spaans “rescue” hondje, 4 katten, 3 Nubische geiten en 1 fjordenpaard. 

De Scrapheap is een gezellige compacte winkel, met een groot assortiment. We krijgen altijd leuke reacties van bezoekers, zowel op de sfeer, als op het assortiment. Ons team is actief, betrokken en getalenteerd. 
Naast de winkel en webwinkel organiseren we 2 à 3 keer per jaar gezellige ScrapHeapWeekenden, en met dat alles ben ik behoorlijk druk. Ook kun je ons door het jaar heen vinden op verschillende beurzen, oa de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, en Kreadoe. 

Ik vind het leuk om zo’n actief Challengeblog te sponsoren, en hoop dat de prijzen die ik uitzoek voor jullie, een beetje in de smaak vallen. 


En de prijs is  deze keer een kadobon van 15 euro. :)). Wauw!! Geweldig, bedankt voor de sponsoring. :))



Deze week is het weer tijd voor een sketch:



Het DT-team heeft weer hele gave kaarten gemaakt om jullie te inspireren!

Yvon:


Marjan:


Margot:


Miriam:


Ellen:

Anja:


Cornelie:


Angèle:


Marianne:

Rosalien
 
Wij wensen jullie heel veel plezier met deze sketch en we zijn erg benieuwd naar jullie inzendingen! Meedoen kan tot en met vrijdag 15 maart 18.00 uur. Plaats hieronder een directe link naar de kaart op je blog.






22 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte gefeliciteerd top3-ers! Mooie kaarten!

Nadine zei

Hè wat leuk! Gewonnen! Super blij mee!

Anoniem zei

Wauw! Mooie top 3! Gefeliciteerd dames!
Wat een leuke nieuwe schets!
Prachtige voorbeelden dames, en zo uiterst verschillend!
Ga zeker proberen mee te doen! :-D
Groetjess Jacomijn

Marjan zei

Top 3 dames, van harte! Nadine veel plezier met de prijs!

Tineke van der Linden zei

Ooh...wat leuk, in de top-3!!
Janine ook gefeliciteerd met je plekje in de top-3 en Nadine gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Gefeliciteerd dames met de top 3. Zijn ook mooie kaarten geworden.
Ook de voorbeeldkaartjes zijn mooi geworden. Leuke nieuwe uitdaging. Ik ga er mee aan de slag.

Stampidoe@gmail.com zei

Dames van de top 3 GEFELICITEERD en Nadine met je prijs. iedereen suc6 met deze opdracht.

Groetjes yvon

Jacqueline DH zei

Meiden gefeliciteerd, het zijn mooie kaartjes met een terechte winnares vind ik! Wat een leuke voorbeeldkaarten ook weer van het DT. Ik ben weer van de partij!

gr. Jacqueline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd dames met de top 3, Nadine gefeliciteerd met de eerste plaats.
mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.

groetjes jolande

Jeannette zei

voor de winnende dames, van harte gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3 en wat zijn er weer mooie kaarten gemaakt door de dames van het DT, groetjes weer Jeannette

Hanny zei

Gefeliciteerd dames, mooie kaarten. Ook fijn dat ik mee mocht doen, groetjes Hanny♥

Nicole zei

Gefeliciteerd top 3! Leuke nieuwe challenge! Ik doe mee. Groetjes Nicole

Carina zei

proficiat aan de top3 en aan de winnaar!weeral toffe voorbeeldkaarten,knap!
mijn kaartje is opgestuurd
groetjes Carina

Cynthia van der Wilk zei

Leuke sketch. Ik had wel zin in een uitdaging dus ben er ook mee aan de slag gegaan.

Liv Herremans zei

Proficiat aan de winnaars! Op naar de volgende uitdaging!

Groetjes
Liv

Alida zei

leuke sketch en ik heb mijn uitwerking geplaatst.

anneke's creaties zei

wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt
daar krijg je genoeg inspiratie van dus ben ermee aan de slag gegaan en heb mijn kaartje geplaatst.

groetjes anneke

karin zei

Mooie voorbeeldkaartjes. Ik kreeg ook weer inspiratie n.a.v. de sketch.
gr.
Karin

Rosina zei

Leuke sketch deze week ...en daarom weer een kaartje ermee gemaakt...een kerstkaart is het nog geworden, met dit weer is dat niet zo moeilijk....
groetjes Rosina

Colien zei

Leuke sketch en mooie DT voorbeelden.
grtz. Colien

Aukje zei

Leuke sketch, ik heb mijn kaartje erbij gezet.
Groetjes
Aukje

Anita's blog zei

Hoi hoi
op de valreep nog meegedaan! Leuke sketch, kon het niet laten...
groetjes Anita