zaterdag 9 februari 2013

DCL #173

Goedemorgen!

Goh... wat een enorme hoeveelheid inzendingen hadden we met de leuke vogelchallenge die onze Angèle verzon. Dit was aan jullie wel besteed! Veel soorten en maten vogels hebben we voorbij zien komen, heel erg leuk. Daar waren we natuurlijk weer blij mee.
Jullie hebben vast allemaal de lente al je hoofd :) 's Morgens vroeg wakker worden met het gefluit van vogeltjes... :)
Met jullie inzendingen was het hier ook wel een beetje lente! Het was nog een hele klus om alles goed te bekijken en dan ook nog een keus te maken!
Maar .... we hebben er drie uitgekozen: in willekeurige volgorde ...

 






De winnares werd ...MARIT ... !


Jij wint de leuke prijs van Scrapplezier! Van harte gefeliciteerd! Neem even contact op via dutchcardlovers@hotmail.com, dan zorgen we dat je prijs z.s.m. jouw kant op komt.
Alle drie de toppers mogen de badge meenemen. De code vind je in de sidebar.

------------------------------------

En dan nu de nieuwe challenge, deze keer is het een schets gemaakt door Marjan:



We hebben allemaal ons best gedaan om er leuke voorbeeldkaartjes van te maken.


Angèle:
 

Ellen:

Cornelie:

Miriam:

Anja:

Margot:

Yvon:

Rosalien:

Marjan:
 

Natuurlijk is er ook weer een leuke prijs te winnen.
Deze keer is onze sponsor: Hobbieshoppie




Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven.
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen.

Karin

Karin stelt een prachtige stempelset van 7 Gypsies beschikbaar, wie wil dit nu niet winnen??


Doen jullie weer gezellig mee met ons? Zo ja, dan heb je de tijd om je kaartje te plaatsen tot vrijdag 15 februari 18.00 uur.

 We wensen jullie een fijn weekend en hopelijk veel plezier met de challenge!

33 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Winnaressen: van harte gefeliciteerd, het zijn prachtige kaarten! Ook de nieuwe van t DT zijn beauty's! Ik ga dit weekend lekker met de nieuwe schets aan de slag.

Gr. Jacqueline

Angèle zei

Van harte ook van mij aan de toppers! En Marit proficiat met je prijs!
Fijn weekend, Angèle

Janine zei

Wat een prachtige top drie! Gefeliciteerd!!

Lia zei

Gefeliciteerd dames,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd Yolanda met de top 3 , Marit gefeliciteerd met de eerste plaats.
jopie ik sta in de top 3, ben ik weer super blij mee.
leuke sketch en mooie voorbeeldkaartjes, ik ga weer proberen mee te doen.

groetjes jolande

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd aan de winnaressen.

groetjes karin

KarinsArtScrap zei

En natuurlijk weer schitterende voorbeeldkaarten van de DT dames.

groetjes karin

Je@net zei

Gefeliciteerd, top 3 dames, en wat een leuke nieuwe uitdaging staat er weer op ons te wachten!

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een leuke sketch en challenge en prijs! Wat willen we nog meer. Dit schreeuwt erom om mee te doen :) en wat een mazzel, ik ben komende week lekker vrij dus heel wat knutseluurtjes voor de boeg :) Leuk leuk leuk!

Jeannette zei

van harte gefeliciteerd met jullie prachtige winnende kaarten dames, helemaal leuk en de nieuwe challenge ziet er ook weer "uitdagend" uit, ik ga eens kijken of ik me op kan krikken, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

Alida zei

Proficiat dames, ze zijn stuk voor stuk schitterend. En wat een leuke sketch hebben jullie weer bedacht deze week en prachtige voorbeelden van het dt.

Maroeska zei

Uiteraard gefeliciteerd, goed gedaan! Ik doe gauw weer mee met de nieuwe challenge. De voorbeelden voor deze keer zijn erg verschillend, leuk!

Margot zei

gefeliciteerd meiden!

Yolanda zei

Jehhh, ik heb een plaatsje in de Top 3, bedankt dames! Hartstikke leuk. Marit en Jolande VAN HARTE. Mooie kaarten hebben jullie gemaakt. Op naar de volgende challenge, niet zo zeer om te winnen (wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is), maar gewoon omdat het leuk is om mee te doen en het je vaak op andere creatieve ideeën brengt. Dus .... ik ga zeker mijn best weer doen om er aan deel te kunnen nemen. De sketch en alle voorbeelden zijn in ieder geval al leuk om te zien. Groetjes Yolanda

Rosalien Zwackhalen zei

Dames gefeliciteerd met de Top 3, wat een schitterende creaties. :) Marit gefeliciteerd met het winnen van de Challenge.
Veel pleizer met de Challenge van deze week. :)

Groetjes Rosalien

Marijke zei

Gefeliciteerd dames van de top3, prachtige kaartjes!! Leuk is de nieuwe schets, ga eens kijken of ik weer mee kan doen!

Groetjes, Marijke

Marit zei

Superleuk de eerste plaats! Gefeliciteerd Jolanda en Yolande! En wat een leuke schets, ik hoop dat ik van de week een gaatje vind om mee te doen...

Groetjes,
Marit

Елена zei

Выбор ТОП-3 прекрасен! Поздравляю дам с победой!
С теплом, Елена.

Folkje zei

Gefeliciteerd dames, het is mij niet meer gelukt om mee te doen.

groetjes
Folkje

janieworkum zei

Gefeliciteerd dames. Ik wil de dames van de voorbeeld kaarten ook even zeggen dat ze prachtige kaarten maken.
Ik heb net mijn kaart geplaatst.
groetjes Janie

anneke's creaties zei

gefeliciteerd dames, en wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt n.a.v. de schitterende schets,
ik heb met veel plezier een kaartje gemaakt en heb hem ook al geplaatst.

groetjes anneke

Esther zei

Mijn kaart is inmiddels ook geplaatst, een erg leuke sketch weer deze keer!

Unknown zei

Super leuke sketch!!! Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en ga hem zeker vaker gebruiken.

Ria zei

Mooie voorbeeld kaarten en een leuke schets om te maken.
Gr Ria

Anita zei

Leuke sketch en mooie voorbeeldkaartjes! Mijn kaartje staat er ook weer bij :)
groetjes, Anita

Aukje zei

Leuke sketch! Ik heb er deze keer een lente kaart van gemaakt.
Groetjes
Aukje

Cinderella zei

Leuke voorbeeldkaarten ik heb maar weer eens wat met 3 D gedaan linksboven in de hoek en rechtsonder
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden
Groetjes Cindy

Colien zei

Superleuke sketch en mooie DT voorbeelden! Bedankt voor een leuke uitdaging, grtz.Colien

karin zei

Mooie sketch. Ik heb er een vintage kaart mee gemaakt.
gr.
Karin

Carolina zei

leuke sketch, ik heb in ieder geval weer meegedaan! en wat een mooie creaties zijn er weer gemaakt, super!

Lia zei

Leuke voorbeelden, leuke schets, ik heb een poging gewaagd,
groetjes Lia

Rosina zei

Leuke sketch voor deze week en daar heeft het DT weer hele mooie voorbeeldkaartjes voor gemaakt, dat heeft mij ook weer geinspireerd om
ook deze week weer een kaartje te maken En die staat er weer bij gelinkt nu....
liefs Rosina

Lotte zei

Het was een super leuke sketch om mee te werken. Dank jullie wel hiervoor en voor alle prachtige voorbeelden. Groetjes Lotte