zaterdag 6 oktober 2012

Challenge#158

Goedemorgen allemaal

Wat een verschillende en leuke creaties zagen we afgelopen week weer voorbij komen met de kleuren challenge. Bedankt allemaal voor jullie deelname.
Het wordt  weer echt knutselweer als je zo naar buiten kijkt ,de herfst  heeft zijn intrede goed gedaan deze week.
Eerst gaan we de top 3 bekend maken ............

Annemarie

Tineke

Josje


Gefeliciteerd dames jullie mogen de Top 3 badge meenemen, de code vinden jullie rechts in de zijbalk.

Photobucket

En de winnaar van de prijs van Scrapplezier is geworden............Annemarie

Gefeliciteerd als je even je adres gegevens stuurt naar dutchcardlovers@hotmail.com zorgen wij dat de prijs zo snel mogelijk naar je toe komt.

Misschien is het leuk om nog even te vermelden dat het vandaag WORLD CARD MAKING DAY is



Een reden te meer om eens lekker te gaan zitten voor de nieuwe uitdaging ;-)

De sponser van de nieuwe challenge is Het Witte Luik


Hieronder stellen zij zich aan jullie voor:

Ik ben Marjo, 42 jaar, en sinds 3 jaar de eigenaresse van webshop Het Witte Luik.
Het is ontstaan door een uit de hand gelopen hobby en sinds 2 jaar werk ik er fulltime aan.
Eerst via marktplaza en sinds kort via een eigen site, waar ik heel blij mee ben.
Het Witte Luik is het beste te omschrijven als een reis door de tijd.
U geniet van nostalgische plaatjes en materialen waarmee u zelf die vintage look maakt.
Een fijne combinatie van unieke hebbedingen en hobbymaterialen tegen sympathieke prijzen.
De vaste klanten hebben een pakje van Het Witte Luik omgedoopt tot “echt een feestje in de brievenbus!”.
Kom ook een keertje snuffelen tussen 3000 artikelen die het maken van je kaarten weer een nieuwe dimensie kan geven.

Hartelijke groet,
Marjo

En de prijs die jullie kunnen winnen is ............

Een Kado bon ter waarde van 10.00 euro

En dan de nieuwe uitdaging:

Maak een kaart/project in de Herfst/Halloween kleuren



En hieronder de uitwerkingen van het DT

Marjan:

Ellen:

Cornelie:

Miriam:

Yvon:

Anja:


Margot:

Marianne:

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 12 oktober 18.00 o hieronder jullie inzending achter te laten .

24 opmerkingen:

Marfien zei

Annemarie, Tieneke en Josje, alle drie superleuke kaarten, de telefoon is eigenlijk ook wel geschikt voor een man en de kaart van Josje voor mijn eigen man :-)
grtjs, Marfien

p.s. Heb al 2 mislukte herfstkaarten gemaakt, maar met deze tips moet het nu toch wel een keer lukken.

Lianne zei

Wat een schitterende en verschillende kaartjes! Gefeliciteerd dames.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dames gefeliciteerd met de top 3, Annemarie gefeliciteerd met de eerste plaats, ik vind je kerstboom super op deze mooie kaart.
de voorbeeldkaarten zijn zo mooi in deze prachtige herfstkleuren.

groetjes jolande

Margot zei

gefeliciteerd meiden met jullie top 3 notering en Annemarie met je prijs!

nu allemaal aan de slag graag met een herfst/Halloween kaart! succes!

Unknown zei

Gefeliciteerd, top 3 dames! Mooie kaarten en ook weer van het designteam. Ik had me voorgenomen om vandaag aan de kaarten te gaan, eerst dezeuitdaging aan gegaan.

groetjes Coby

Catharina zei

Gefeliciteerd dames hele mooie kaarten hebben jullie gemaakt.
Groetjes

Yolanda zei

Prachtige Top 3! Allemaal VAN HARTE GEFELICITEERD. En Annemarie ... ik vind het werkelijk een toppertje die kerstboom van jou. Nu de volgende challenge. PFFF vind ik niet alledaags. Met Halloween heb ik niets dus zal het wel Herfst worden.Aan de voorbeelden zal het niet liggen. Zijn weer heel mooi. Groetjes Yolanda

corryskaart zei

hoi dames van het team
een prachtige serie kaarten in die warme herfsttinten en erg leuk doordat ze zo verschillend zijn!
groetjes van corry

Petra zei

Een mooie dag om met mijn voornemen aan de slag te gaan. Mijn halloween kaart staat op mijn blog. Bedankt voor de utidaging en de inspiratie dames!

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames van de Top 3, wat een super mooie kaartjes zijn het. Annemarie gefeliciteerd met het winnen. Geweldig zoals je die kerstboom gemaakt hebt.
Volgende week hoop ik ook weer van de partij te zijn. Gelukkig is mijn pc weer gemaakt en ben ik weer bereikbaar.

Groetjes Rosalien

Je@net zei

Gefeliciteerd, top 3 dames, wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt!
En nu aan de slag met de nieuwe uitdaging, met zoveel mooie voorbeeldkaarten moet dat toch lukken!

Wiebine zei

gefeliciteerd dames van de top 3 en Annemarie, die kaart van jou was ook wel super !! ik ben dit keer ook weer van de partij, had niet een leuke aanleiding om deze kaart te maken, maar vond het wel goed passen met deze herfstkleuren. Wat zijn er weer prachtige voorbeeldkaarten van het designteam gemaakt zeg,
groetjes,
Wiebine

Trijntje zei

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.De top 3 van de vorige challenge vond ik erg leuk. De kerstboomkaart is supermooi dus terecht nummer 1. Alledrie de dames gefeliciteerd met het behaalde resultaat.Groeten Trijntje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd dames, mooie kaartjes alle drie! En een hele leuke, nieuwe challenge!
Groetjes, Yvonne

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat leuk dat ik in de top 3 zit. Superleuk!!!
Annemarie en Josje ook gefeliciteerd!
Mooie nieuwe vb kaartjes meiden!
Groetjes Tineke

Maria zei

gefeliciteerd dames, en dit was weer een erg leuke uitdaging.

Groetjes,

Maria

Marianne zei

Gefeliciteerd dat jullie gewonnen hebben!
Dank jullie voor de uitdaging , het kaartje is te vinden op mijn blog!

groetjes Marianne

Helga zei

Leuke uitdaging. Ben geen Halloween typ. Maar door de kleuren te mogen gebruiken van Halloween en herfst maakt het een stuk makkelijker.
Gr. Helga

Willy zei

Met dit prachtige weer kom je wel in de stemming, prachtig die herfst kleuren!!

Marlieke zei

Leuke challenge doordat 'alleen' de herfstkleuren gebruikt moeten worden. Ik houd namelijk absoluut niet van Halloween. Ik heb een feestelijke kaart gemaakt in herfstkleuren. Bedankt voor de mooie Dt voorbeelden.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
Ik houd wel van die kleuren. Heb er een kaartje mee gemaakt.

Groetjes Astrid.

Colien zei

Mooie inspiratiefoto! Al ben ik meer richting Halloween gegaan (ben fan...) en het een beetje spooky gemaakt rondom de boom :)
grtz.Colien

Liesbeth zei

Heb net een herfstkaartje geplaatst, leuke blog hebben jullie hoor!!!
Liefs, Liesbeth.

Djyoti zei

Nice color for this challenge ..

En ik doe mee ..

Groetjes Djyoti