zaterdag 1 september 2012

Challenge # 153

Wat hebben we  weer een boel mooie kaarten voorbij zien komen en wat een verschillende mogelijkheden met die washi-tape. Allemaal bedankt voor jullie mooie creatie's.
Tja en zoek daar dan maar weer eens een top 3 uit, altijd weer moeilijk.
Maar hier komt ie;

WILMA;

 

 


Gefeliciteerd met het behalen van de top 3.
En de winnaar is geworden, MARIJKE.
Als je je gegevens doormailt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan komt de prijs van cute stamps and cards zo snel mogelijk naar je toe.

Deze week worden we gesponsord door onze eigen Marjan.


Als prijs stelt ze een eigen naamstempel of twee stempelsets naar keuze beschikbaar.

Dan nu over naar de challenge voor deze week;

Laat je inspireren door onderstaande foto, de kleuren, de vorm, de sfeer etc.

 
Zoals vorige week al vermeld zou Ina deze week meedoen als gastdesigner en ze maakte niet een maar maar liefst twee kaartjes.
Heel erg bedankt Ina dat je gastdesigner hebt willen zijn.
 
Dan volgen nu de voorbeelden van Ina, als gastdesigner, en van het DT.
 
Ina, gastdesigner
 
 

 
Ellen;

 
Yvon;

 
Margot;


Rosalien;

 
Marjan;

 
Cornelie;

 
Anja;

 
Angele;
 
 
 
Miriam;
 
 
 Marianne;

 
 
 
 
Jullie hebben wederom tot en met vrijdag 7 september a.s. 18.00 uur om je kaart in te leveren via onderstaande mr. linky.
Heel veel succes.
Groetjes Anja en het DT.

20 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

bedankt om me te kiezen voor de top 3 ! joepie !
eenhele mooie reeks kaartjes heb je daar ! misschien als ik een gaatje vind, probeer ik nog een keerjte mee te doen,
grtjs, martina
x

Елена zei

Какой красивый и удачный выбор команды дизайнеров! Поздравляю дам, которые вышли в ТОП-3! Всем творческих успехов и новых идей для красивых работ!
С теплом, Елена

Margot zei

gefeliciteerd winnaars met de top 3 notering en Marijke met je prijs!

Marjan zei

Van harte dames met jullie plek in de top 3 en Marijke : veel plezier met je prijs!

Marijke zei

ooooh echt waar heb ik gewonnen, bedankt dames!! Mijn dag kan niet meer stuk, prachtig weer buiten en in de top 3 van DCL. Leuke challenge en prachtige uitwerkingen dames! Mailtje komt eraan.

Groetjes, Marijke

Angèle zei

Van harte top 3-ers! En Marijke veel plezier met je prijs!

Fijn weekend, Angèle

Stampidoe@gmail.com zei

winnaars van de top 3 GEFELICITEERD en Marijke met je prijs!

groetjes Yvon

ffenneke zei

Een terechte top 3, super leuke kaartjes. Ik heb net bij de Hema nog wat rolletjes van dat tape gekocht en als het mag ga ik proberen om zo'n mooie kaart na te maken ;)
liefs Fenneke

Wilma zei

Dank jullie wel ☺☺☺ en ik ga het logo op mijn blog plaatsen.
Tot een volgende keer.
Liefs Wilma

Willy zei

Gefeliciteerd Marijke met je prijs en wat weer een mooie nieuwe inspirerende voorbeelden.

Anoniem zei

Marijke gefeliciteerd! Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.

De nieuwe challenge is ook weer een erg leuke. Als ik de tijd ervoor kan vinden dan doe ik zeker mee. Mooie inspiratie kaarten van het DC team

liefs lisa

anneke's creaties zei

marijke gefeliciteerd en de top 3 natuurlijk ook gefeliciteerd,
wat een geweldig mooie kaarten hebben jullie weer als voorbeeld gemaakt
en dit keer weer een hele leuke challenge,
ik doe zeker weer mee en heb mijn kaart geplaatst.

groetjes anneke

Rianne van dam zei

Ik heb mijn kaartje alweer af, ik vind de challenges altijd zo leuk!

Natalie Laurijssen zei

Ik neem voor de eerste keer deel aan een Challenge bij Dutch card lovers. Aangezien ik graag werk met felle kleuren, was deze uitdaging superleuk!

Unknown zei

Met zo'n mooie nazomer is het niet moeilijk om zo'n kaartje te maken, leuk om te doen!

anneke's creaties zei

hoi hoi daar ben ik weer
ik zag dat mijn link naar mijn blog niet werkte dus ik heb weer een nieuwe link gemaakt
willen jullie nr 3 verwijderen dit is de verkeerde link
nr 8 is de goede link
alvast bedankt

groetjes anneke

Je@net zei

Gefeliciteerd, dames van de top 3. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt!
En opnieuw een super leuke nieuwe uitdaging!

Meggi Bischoff zei

halli-hallo,

was für tolle kreationen hat das DT gestaltet. danke dafür.

glg meggi

Rosina zei

Wat weer een leuke vrolijke challenge hebben jullie bedacht.
Mijn bijdrage staat er ook weer bij.
heel erg bedankt DT voor de super voorbeeld kaartjes...
groetjes Rosina

Yolanda zei

Eerst nogmaals: VAN HARTE GEFELICITEERD dames van de Top 3. Verder weer een nieuwe "uitdaging". Ik ben weer heel benieuwd naar alle ideetjes die komen gaan. Groetjes Yolanda