zaterdag 25 augustus 2012

Challenge 152

Wat leuk dat er weer zoveel deelnemers meegedaan hebben met onze Challenge. We hebben schitterende kaarten en leuke ideeën voorbij zien komen dus een Top 3 samen stellen was niet makkelijk. Maar dit zijn de Toppers van deze week geworden.

Willy


Marijke


Miranda

Gefeliciteerd dames met het behalen van de Top 3. :))
En na de stemming is Willy de winnaar geworden. Gefeliciteerd. Als je jouw gegevens doormailt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorgen wij dat de prijs van Creaworld Miekelotte zo snel mogelijk jou kant op komt.

Deze week worden wij gesponsord door Cute Stamps and Cards.


En hier stellen zij zich even voor.

Cute Stamps and Cards heeft een uitgebreid assortiment Cute stempels met naast de bekende merken ook : The Stamping Bazaar, Whimsey Stamps, Tickled Pink Stamps, Belles’n Whistles, CCD, The Greeting Farm, Kenny K, Kraftin Kimmie, WOJ, Your next Stamp, Motivet en nog veel meer.
U vindt hier alles op het gebied van kaarten en scrappen. Het assortiment in onze winkel is nu uitgebreider dan op het internet. In de winkel is ook verkrijgbaar: Acrylverf van Talens ( Amsterdam ), borduur en naaigaren, kralen, 3D-knipvellen, Decopatch en Katia wol. Wekelijks komen er nieuwe producten bij. In de komende maanden gaan wij dit ook overbrengen naar de webwinkel.
Creaties van ons Designteam kunt vinden op ons blog: http://cutestampsandcards.blogspot.com/ 
Bent u op zoek naar iets wat nog niet in de winkel is, dan mag u altijd contact met mij opnemen. Ik probeer u dan verder te helpen.

En deze geweldige prijs stellen zij beschikbaar. Heel erg bedankt hiervoor. :))


Dan nu over naar de Challenge.

Op dit moment is Washi Tape heel erg in en ik wil dit graag op jullie kaart verwerkt zien.
Kennen jullie dat? Dat bedrukte plakband? Heb je het niet in huis dan kan je het ook zelf maken. Ellen en Marjan hebben op hun blog hierover een tutorial gemaakt.
Hier kan je ook een tutorial vinden, alleen is deze in het engels.

Vorige week mocht de Top als prijs meedraaien met ons als Gastdesigner. En deze week doen Yolanda en Gerdine mee met ons. En allebei hebben ze ontzettende leuke kaarten gemaakt. :) 
Ina doet volgende week mee. ;)
Harstikke leuk dat jullie onze Gastdesigner willen zijn, bedankt. :))

Hieronder volgen de uitwerkingen van de Gastdesigners en het DT.

Yolanda - Gastdesigner

Gerdine - Gastdesigner


Yvon


Anja


Marianne


Ellen


Cornelie


Angèle


Rosalien


Marjan


Margot


Miriam

Zoals gewoonlijk hebben jullie tot volgende week vrijdag 18:00 uur de tijd om je kaart bij Mr.Linky neer te zetten. Heel veel succes met de Challenge en ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als wij. :))

Groetjes Rosalien en het DT.

33 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte gefeliciteerd alle drie de dames uit de top3. Willy veel plezier met je prijs!

Marlieke zei

Wauw wat een te gekke Challenge, leuk!
Dames uit de top 3: proficiat.

Marjan zei

Alle dames gefeliciteerd met jullie top 3 plaats en Willy met haar prijs!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik heb de top 3 gehaald!!! WAAW. TE GEK!! Gefeliciteerd Marijke en Willy!

miriam zei

willy hartelijk gefeliciteerd met je gewonnen prijs enMiranda en Marijke natuurlijk gefeliciteerd met het behalen van de top 3

gr miriam

Margot zei

meiden gefeliciteerd met jullie top 3 notering en Willy met je gewonnen prijs!

Willy zei

Super bedankt, wat leuk en nog wel zo'n mooie stempel gewonnen. De nieuwe challenge vind ik ook weer erg leuk, tape...je hebt zulke mooie. Prachtige voorbeelden hebben jullie ermee gemaakt en Ellen en Marjan bedankt voor de duidelijke tutorial!!

Je@net zei

Gefeliciteerd dames uit de TOP 3, wat een mooie kaarten!
En wat een super leuke nieuwe uitdaging. Door de mooie voorbeeldkaarten krijg je helemaal zin om met het tape aan de slag te gaan! Heb vorige week juist 4 rollen gehaald bij de Hema :o)

Gerdine zei

Gefeliciteerd met de Top-3! En wat een gave resultaten met washi tape! Super!

Marijke zei

Joehoe!!! wat leuk dat ik in de top 3 sta!! Miranda en Willy ook gefeleliciteerd!! Erg leuke uitdaging en prachtige uitwerkingen dames met washi tape!

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dames gefeliciteerd met de top 3, Willy gefeliciteerd met de eerste plaats, je kaart is prachtig.
de voorbeeld kaartje zijn weer heel mooi.

groetjes jolande

Marjoleins Creations zei

Leuke challenge zeg!!

Blankina zei

Goede keus, de top 3 kaarten waren ook op mijn favourieten lijstje..En mooie nieuwe challenge...zal de eerste keer zijn dat ik washi tape zal gebruiken..
Mooie voorbeelden!!

Lieve groetjes Blankina

Floor zei

Leuke uitdaging, ik hoop dat ik er deze week tijd voor kan maken. De vakantie is helaas afgelopen. Wel grappig dat meerdere leden van het DT de weg naar de HEMA gevonden hebben; ik heb ze zelf ook allemaal ;-). Fijne week iedereen.
Groeten Floor

Елена zei

Интересные работы в ТОЕ. Поздравляю победителей! С теплом, Елена

Stampidoe@gmail.com zei

Van harte gefeliciteerd alle drie met het behalen van de top 3. Willy veel plezier met je prijs!.

Yolanda en Gerdien mooie kaarten als gastdeisgner hebben jullie gemaakt.

groetjes yvon

Mariëtte zei

Alle3 gefeliciteerd! Leuke challenge weer. Ik heb mijn kaartje gelinkt!
groetjes Mariëtte

Anita Meijer zei

Weer wat geleerd Wasi Tape, nog nooit van gehoord hahaha, ga ik ben ik bang niet heel erg met de tijd mee, maar geeft wel een heel mooi resultaat, de voorbeelden zijn top geworden.
Groetjes van Anita
Oh ja en natuurlijk een felicitatie voor de 3 winnaars.

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames met het behalen van de Top 3 en Willy met het winnen van de Challenge. Super kaartjes zijn het.
Ik ben heel benieuwd wat jullie deze week met de opdracht gaan maken. Ik hoop weer leuke ideeën op te doen. :) Veel plezier met de challenge. En super kaartjes Yolanda en Gerdine. :))Leuk dat jullie meedoen als Gastdesigner.

Jacqueline DH zei

Gefeliciteerd meiden! En wat een mooie nieuwe voorbeelden zijn er weer gemaakt. Ik ga eens kijken of ik weer kan meedoen.

gr. Jacqueline

Unknown zei

Ik dacht eerst, ik doe deze keer niet mee, ik heb niets met washi tape. Maar ja....Leuke uitdaging

Wies zei

Leuke challenge en mooie voorbeelden van de DT'ers Ik had nog niet eerder met washi tape gewerkt en had het ook niet in huis. Dus bedankt voor de tuturials voor het zelf maken.

Groetjes, Wies

Zw@@n zei

Leuke uitdaging en wat een prachtige voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt, dames. Toppie! Ik kon het niet laten en heb er een nagemaakt! Van Gerdine, die vond ik leuk en toevallig had ik die tape ook in huis. Liefs, Wilma

Unknown zei

Wat een leuke uitwerkingen zijn er gemaakt van de nieuwe uitdaging. Ik raakte er erg geïnspireerd van. Ik heb mijn link neergezet, met een lesje om knoopjes te maken :-)

Marit zei

Gefeliciteerd top 3! En deze washi uitdaging vind ik super! Ik heb mijn kaart gelinkt.

Groetjes,
Marit

Henriët zei

De Washi tape er speciaal voor aangeschaft! Zo ontdek je nog weer eens iets!
Iedereen veel succes.
Groetjes van Henriët

Marian zei

Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt De 30 ste wordt me kaart gepost. Maar maak nu al de link (ga op vakantie) en zou het anders vergeten Groetjes Marian

José zei

Hele leuke challenge! Ik doe ook weer eens mee. Geweldige voorbeelden meiden!!!

Carina zei

weeral vele leuke kaarten zijn er gemaakt,mijn kaartje opgestuurd en hoop dat jullie het mooi vinden
groetjes

Miranda V zei

Wat een leuke voorbeelden en wat een leuke inzendingen zijn er inmiddels al gedaan. Ik doe ook weer mee! :)

Colien zei

Superleuke challenge!
grtz.Colien

Muuske zei

Hallo heb toch nog gauw mijn kaartje kunnen plaatsen vond het een leuke uitdaging maar had de tape niet in huis dus nog wat rolletjes besteld.de voorbeelden van het DT waren weer heel mooi!!!groetjes Margo.

Ria zei

ook ik heb nog snel een kaartje gemaakt gisteren !!!
Er zijn super leuke voorbeelden gemaakt met de tape !!!


groetjes Ria S.