zaterdag 18 augustus 2012

Challenge #151

Wat een weertje de afgelopen dagen! Niet bepaald knutselweer en dat hebben we ook aan het aantal deelnemers kunnen merken.
We willen allen graag genieten van deze prachtige augustusmaand en geef ons eens ongelijk!
Op de kaartjes die werden ingezonden kwamen heel wat lieve wolkjes voorbij.
Dank je wel nogmaals iedereen die meedeed.

Dit werd onze top 3:

Ina:


Gerdine:


Yolanda:


En de uiteindelijke winnaar werd Gerdine!
Gerdine als je je adres mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan sturen we jou de leuke prijs z.s.m. toe en je mag ook mee draaien als Gastdesigner. Ina en Yolanda, jullie mogen ook naar ons mailen i.v.m. het gewonnen Gast-Designerschap! Van harte proficiat alle drie de dames! Jullie mogen de top3 badge op jullie blog zetten als jullie willen. In de rechter zijbalk is hij te vinden.

Onze nieuwe uitdaging gaat over cijfers en/of getallen. Die willen we graag zien op jullie creatie's.


Onze sponsor is deze week Creaworld Miekelotte:


Zij stellen zich graag voor:

'Miekelotte' is een webwinkel met hoofdzakelijk stempels, stempelbenodigdheden en artikelen waarmee je verder je kaarten en/of scrap-projecten mee kunt verfraaien.
Wij hebben het grootste assortiment Magnolia stempels van Nederland maar ook tal van andere prachtige mounted en unmounted stempels van o.a. Crafters Companion, JudiKins, ExpressRubberstamps, HeinDesign etc. 


Meer kun je lezen op het blog van Miekelotte: http://miekelotteshobbyblog.blogspot.com/
 

Deze stempel uit hun nieuwe collectie stellen ze beschikbaar:


Dan de kaartjes die het team ter inspiratie maakte:

Anja:

Cornelie:

Ellen:

Margot:

 Marianne:


Marjan:
Miriam:

Rosalien:


En ook dit kaartje is van Rosalien:


Yvon:

Angèle:

Zin gekregen om mee te doen? Voeg dan je creatie toe aan Mr. Linky. Dat kan tot vrijdag 24 augustus 18:00 u.

Veel plezier en succes!

Angèle, namens het team van DCL.

18 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd dames!! Jullie kaartjes zijn mooi!!
En wat een leuke uitdaging weer! Zal eens kijken of ik er weer iets van kan maken... :-)
Groetjes, Yvonne

Miranda V zei

Jaa, de kaart van Gerdine is geweldig leuk, dus ik begrijp helemaal dat zij als winnaar uit de bus is gekomen. Gefeliciteerd!

Leuk onderwerp voor een nieuwe challenge, de voorbeelden van het DT zijn weer heel verschillend dus voldoende inspiratie voor de deelnemers denk ik zo! :)

Margot zei

gefeliciteerd meiden!

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames.Het zijn weer prachtige kaartjes. :)) Mooie Top 3.

Marjan zei

Mooie top 3, van harte en Gerdine met je prijs!

Anita zei

Gefeliciteerd dames, prachtige uitwerkingen.

Mijn kaart voor deze challenge staat er ook weer.

Gr. Anita

Stampidoe@gmail.com zei

Dames alle 3 gefeliciteerd want jullie mogen natuurlijk ook nog eens gastdesigner zijn van dcl en gerdine nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

groetjes yvon

Muuske zei

Proficiat dames van de top 3.leuke challenge weer de voorbeelden van het DT zijn weer prachtig.groetjes Margo.

Gerdine zei

Wat leuk! Gave afsluiter van deze mooie zomerse dag! Bedankt! De nieuwe voorbeelden zien er weer gaaf uit! Leuke uitdaging ook.

Je@net zei

Gefeliciteerd dames, mooie kaart hebben jullie gemaakt!
En wat een leuke nieuwe uitdaging. M'n koffer staat gepakt voor een weekje vakantie, maar ben toch nog even gaan zitten voor een cijferkaartje :o)

Dora zei

een hele mooie top 3!! gefeliciteerd!
leuke thema bedacht met die cijfers.
en erg leuke sponsor. veel succes.
ik heb mijn kaart gelinkt!.
groetjes

Mariëtte zei

Gefeliciteerd, jullie hebben alle 3 weer een prachtig kaartje gemaakt! Leuke uitdaging om een kaartje te maken met cijfers/getallen. Ik heb mijn kaartje gelinkt!groetjes Mariëtte

Muuske zei

Hallo ik had vanmiddag mijn kaartje gelinkt maar had toch wat fout gedaan had per ongeluk jullie site weer gekopieerd sorry haal de andere er maar uit groetjes Margo.

Carina zei

proficiat aan de winnaars met hun prachtige kaarten,heb nog eens een kaart ingestuurd hopelijk vinden jullie ze mooi
groetjes Carina

Willy zei

Leuke uitdaging en prachtige voorbeelden!

Blankina zei

Wat een mooie challenge weer, prachtige voorbeelden en ik heb al de deelnemers blogs bezocht...complimenten er zitten weer prachtige bij!!Ben benieuwd wie word gekozen in de top 3...

Lieve groetjes Blankina

Heleen zei

Gelukkig is het weer wat koeler de laatste dagen zodat ik weer naar mijn hobbykamertje kon (op zolder, dus loeiheet vorige week).
Mijn kaartje staat erop!
groetjes
HEleen

Gerrina zei

Op de valreep toch nog mee kunnen doen met een creatie... Groetjes, Gerrina