zaterdag 4 augustus 2012

Challenge #149

Wat een mooie en verschillende sketchen, uitwerkingen en teksten hebben we voorbij zien komen op de leuke uitdaging van Ellen. Ondanks de vakantie periode hebben er toch nog verschillende de tijd gevonden om mee te doen.

Ook nu hebben we weer een top 3 kunnen samenstellen.

Jacqueline DH:

Petra:

Welmoed:


Gefeliciteerd dames, jullie mogen de top 3 badge op jullie blog zetten. De code vinden jullie rechts in de zijbalk.

Top3 badge:
Photobucket

En de winnares van challenge nr. 148 is geworden ......Welmoed!
Van harte gefeliciteerd met je prijs. Als je je gegevens even mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com zorgen wij dat de prijs van De Craftorij zo spoedig mogelijk naar je toe komt.

Voor de nieuwe challenge is de sponser Robyn's Fetish


Robyn's Fetish stelt zich aan jullie voor :

Robyn's Fetish Digital Stamps And More is proud to sponsor this challenge.
Robyn's Fetish Digital Stamps And More, is a division of I Did It Creations, was created and is owned by Robyn Weinrib.
Robyn offers a wonderful variety of digital stamps and digital papers, designed to meet the needs of all digital paper crafting addicts for every occasion.
Robyn's Fetish Digital Stamps And More is happy to award the winner her choice of 5 digital stamps.

Robyn's Fetish Digital Stamps and More is er trots op om deze Challenge te sponsoren.
Robyn's Fetish Digital Stamps and More is een onderdeel van I did it Creations en is opgezet en wordt beheerd door Robyn Weinrib.
Robyn biedt een variatie van digitale stempels en papier ontworpen naar de behoefte van alle digitale hobbyisten en voor elke gelegenheid.
Robyn's Fetish Digital Stamps And More is blij om de winnaar 5 digitale stempels naar keuze te kunnen aanbieden.


En de prijs die jullie kunnen winnen : Robyn's Fetish stelt 5 digitale stempels beschikbaar als prijs

Voor de nieuwe challenge  heeft Miriam een sketch voor jullie ontworpen.



En dit heeft het DT als inspiratie voor jullie gemaakt, sommige hebben gewerkt met een digi van Robyn's Fetish.

Ellen: -Fruity strawberries


Marjan:


Rosalien: -Kris Krinkle:


Cornelie:


Yvon: -Sunflowers smiles


Marianne:


Margot:


Angele: -Fruity strawberries


Anja: - It's a dragonfly day


Miriam: -Sunflowers smiles

Je hebt tot vrijdag 10 augustus, 18.00 uur de tijd om je kaart toe te voegen aan Mr. Linky....

Groetjes Miriam en het DT.

23 opmerkingen:

Welmoed zei

ohhhhhh super....
is dit even heerlijk wakker worden!
Dank jullie wel voor deze geweldige 1e prijs! Ben er Heeeeel erg blij mee!

Vr. gr. Welmoed

Angèle zei

Van harte Welmoed! En Jacqueline en Petra.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd dames en Welmoed gefeliciteerd met de eerste plaats.
leuke sketch en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.

groetjes jolande

Marjan zei

Alle drie de winnaressen van harte gefeliciteerd! Welmoed veel plezier met haar prijs.

Ellen zei

Van harte dames! Welmoed, veel plezier met je prijs.
Verder iedereen bedankt voor de onwijs leuke schetsen, ik heb er een aantal opgeslagen voor als ik me eens verveel...;-)

Groetjes Ellen

GerJanne zei

Wauw, wat een super voorbeelden!!
Ik hoop mee te doen!

GerJanne

Jacqueline DH zei

Welmoed gefeliciteerd! En wat leuk, weer in de top 3, dank jullie wel dames!

hennie zei

Alle winnaars gefeliciteerd wat een talenten!
Jammer dat ik niet mee kon doen, de week was weer tekort.
Misschien duurt deze week wat langer, de sketch van Miriam is leuk.
Lieve groetjes hennie.

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames met de Top 3. :)) Welmoed gefeliciteerd met het winnen van de Challenge. Vergeet niet je gegevens door te mailen. ;)
Wij zijn weer benieuwd naar de uitwerkingen van deze week, :))

Groetjes Rosalien

Stampidoe@gmail.com zei

Alle 3 GEFELICITEERD met jullie top 3 nominatie en Welmoed jij met je prijs, super leuke sketches zaten erbij en net als Ellen heb ik er ook enkele opgeslagen.

Groetjes Yvon

Unknown zei

Wat een leuke kaarten, qua stijl vind ik die van Marianne SUPER!

groetjes Coby

Unknown zei

Top 3 dames van Harte gefeliciteerd .

Unknown zei

Wat een mooie sketch, bedankt! Heb er met veel plezieraan gewerkt!
groetjes coby

Frouwke zei

Gefeliciteerd aan de winnaars, en dit is een heel leuk sketch, heb er van genoten om het kaartje te maken.
grts
frouwke

Rianne van dam zei

Hallo,
Ik heb jullie blog vandaag gevonden via via, en was meteen enthousiast om het kaartje te maken met deze sketch!
Rianne

miriam zei

gefeliciteerd alle 3 met de top 3
en welmoed gefeliciteerd met je prijs
Ook ik heb enekel sketchen opgeslagen om een keer te maken
gr miriam

hennie zei

Hoi dames mijn uitwerking van de sketch van Miriam heb ik zojuist aan jullie blog gelinkt.
Met veel plezier gemaakt.
Lieve groetjes hennie.

Janine zei

Dit is een leuke uitdaging. Zo krijg ik m'n kerstkaarten wel op tijd af haha.

Groetjes
Janine

Anita zei

Ik heb weer een poging gedaan met deze leuke sketch en Ellen bedankt. Je hebt me op een idee gebracht (uitleg in mijn blogbericht).

Gr. Anita

Miranda V zei

Ik heb met jullie schets mijn eerste kerstkaart gemaakt! :)

Maria zei

leuke skeich weer, was ideaal voor een kaartje voor mijn moeder. Bedankt weer voor de inspiratie

Floor zei

Wilde ik voor het eerst meedoen; doen mijn camera instellingen het niet en krijg ik de foto niet geupload ;(.
Blijf het proberen, volgende keer beter.
Groeten Floor

Floor zei

Ik hoop dat ik nog mee mag doen. Ik vond de kaart zo leuk gelukt. Het was een leuke uitdaging. Ik ben benieuwd.
Groeten Floor