zaterdag 7 juli 2012

Challenge # 145

Goedemiddag!
Door omstandigheden is het vandaag wat later dan anders, maar hier zijn we dan.  Deze keer waren er wat minder inzendingen maar we waren heel tevreden met het aantal, tenslotte is het al vakantie tijd. Maar jullie hebben al even in spanning gezeten, dus hier is onze top 3:

Anneke:

Anita:
 


Drie prachtige uitwerkingen, maar onze meeste stemmen zijn gegaan naar .... Annemarie!
Van harte met de Top 3 plek, dames! Jullie mogen de badge op jullie blog plaatsen. De code vind je rechts in de sidebar. Annemarie wint de voucher van Digital Delights. Neem even contact op met dutchcardlovers@hotmail.com en het komt het helemaal in orde.

Deze week is onze sponsor Harlekino webshop, zij stellen een bon van 15 euro beschikbaar.


Hieronder stellen zij zich voor:

Harlekino, al meer dan 13 jaar, de leukste en best gesorteerde hobby winkel van Zuid Limburg, heeft sinds 2009 een webshop. Meer dan 5000 actuele artikelen, steeds het nieuwste van het nieuwste, veel filmpjes voor goede uitleg en inmiddels meer dan 8000 tevreden bestellingen verwerkt. Ons gasten boek spreekt boekdelen, neem gerust een kijkje. Wij sturen regelmatig nieuwsbrieven met informatie over nieuwe produkten en een weekaanbieding. Last but not least, onze prijzen. Die kunnen elke concurrentie aan. We nodigen u graag uit voor een bezoek in onze zaak of op de webshop. Met creatieve groetjes, Marjo en Jeroen en team.


Nu snel verder met de nieuwe challenge, een schets van Marianne.


En onze  uitwerkingen:


Marjan:

Anja:

Cornelie:

Yvon: 

Angèle:

Ellen:

Rosalien:

Miriam:

Margot:


We hopen dat jullie de schets leuk zullen vinden en enthousiast mee zullen doen. Je hebt daarvoor de tijd tot vrijdag 13 juli 18.00 uur. Veel succes en fijn weekend!

Groetjes van het team van DCL.

16 opmerkingen:

Anita zei

Wat leuk dat ik de top 3 heb gehald. De andere dames ook gefeliciteerd hoor.
Weer een leuke sketch, ga het weer proberen.

Gr. Anita

Stampidoe@gmail.com zei

Dames van de top 3 gefeliciteerd en Annemarie met je prijs.Op naar de volgende uitdaging, veel plezier.

Groetjes Yvon

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames met het behalen van de Top 3 en Annemarie met het winnen van de Challenge. :)

Groetjes Rosalien

Muuske zei

Hallo dames van de top 3 proficiat en Annemarie gefeliciteerd met de prijs.de nieuwe challenge is weer een mooie uitdaging de voorbeelden van het DT zijn weer prachtig.zal deze week weer een kaartje proberen te maken had het afgelopen week super druk.groetjes Margo.

Angèle zei

Van harte alle drie! Super mooie kaartjes!

Frouwke zei

Gefeliciteerd dames!
grts
frouwke

Unknown zei

Dames gefeliciteerd met jullie mooie kaarten.

Unknown zei

Lastige sketch vond ik het deze keer, ben dan ook benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden
groetjes Coby

Cj's leuke scrapdingen zei

wat een leuke sketch is dit..
leuk blog ook trouwens.

anneke's creaties zei

leuk dat ik in de top 3 zit, dit keer had ik moeite met de schets om een leuk kaartje te maken, heb het wel gedaan en staat nu op mijn blog,
de andere dames ook gefeliciteerd.

groetjes anneke

Annemarie zei

Bedankt voor jullie felicitaties, en Anita en Anneke jullie ook nog gefeliciteerd.
Ik ga me vanavond eens buigen over de nieuwste sketch, een erg leuke!
groeten Annemarie

jackelien zei

Hoi Dames
Wat een leuke schets en geweldige voorbeeldkaarten.
Mijn kaartje is geplaatst.
Liefs Jackelien

Willy zei

Leuke lay out, mooie voorbeelden!!

Annerieke zei

Wat hebben jullie geweldig leuke kaarten gemaakt. Ik krijg daar altijd wel inspiratie van hoor. Ik doe graag weer mee.

Groetjes,
Annerieke

Mary zei

Het is voor het eerst dat ik aan een chalenge van DCL meedoe, en het was leuk!!!
Niet echt makkelijk omdat er al zoveel mooie inzendingen zijn, maar uiteindelijk kwam er toch wat inspiratie.
groetjes Mary

Rosalien Zwackhalen zei

Ankie ik zie dat je hebt de link van de DCL neergezet bij Mr.Linky. We kunnen je kaart dus helaas niet bewonderen.je hebt nog een uurtje om de goede link te plaatsen dus ik hoop dat je het nog op tijd leest.

Groetjes Rosalien