zaterdag 30 juli 2011

Challenge #101

Blijkbaar is toch niet iedereen op vakantie, er waren deze week een heleboel mooie inzendingen op onze 100ste uitdaging.
Ik blijf het zeggen; Het blijft elke week weer moeilijk om een TOP 3 te kiezen!
Maar uiteindelijk is het natuurlijk toch gelukt........

De TOP 3 van deze week;

Petra:


Marie Claire:


Welmoed:



En de winnaar is ..................Welmoed!!!

Welmoed, van harte gefeliciteerd met je mooie prijs van CreaUniek.
Mail even je adresgegevens naar dutchcardlovers@hotmail.com en dan komt ie zo snel mogelijk naar je toe!



Deze week is Robyn's Fetish onze sponsor.


Zij stellen zich voor;

Robyn's Fetish Digital Stamps And More is proud to sponsor this challenge.
Robyn's Fetish Digital Stamps And More, is a division of I Did It Creations, and was created and is owned by Robyn Weinrib. Robyn offers a wonderful variety of digital stamps and digital papers designed to meet the needs of all digital paper crafting addicts for every occasion.
Robyn's Fetish Digital Stamps And More is happy to offer the winner of this challenge 5 digital stamps or 4 digital stamps and 1 paper set of their choice

Robyn's Fetish Digital Stamps and More is er trots op om deze Challenge te sponsoren.
Robyn's Fetish Digital Stamps and More is een onderdeel van I did it Creations en is opgezet en wordt beheerd door Robyn Weinrib.
Robyn biedt een variatie van digitale stempels en papier ontworpen naar de behoefte van alle digitale hobbyisten en voor elke gelegenheid.
Robyn's Fetish Digital Stamps and More is blij om de winnaar van de Challenge 5 digitale stempels of 4 digitale stempels en 1 papier set naar keuze aan te kunnen bieden


En dan nu de uitdaging voor de komende week...............

Toen ik de digitale stempels van onze sponsor Robyn's Fetish zag dacht ik;
met deze digi stempels kun je hele leuke gevormde kaarten maken!
De uitdaging is dus SHAPED CARDS .
Maak een kaart met een afwijkende vorm, dus niet vierkant, rond of rechthoekig.

We hebben deze week een Gastdesigner van Robyn's Fetish namelijk Susan. Hier is haar bijdrage.
Thanks Susan for being our Gastdesigner. :))



En dan de voorbeelden die het Design Team ter inspiratie maakte:

Ellen:


Angèle:


Rosalien:


Anja:


Marianne:


Miriam:



Jullie hebben tot vrijdag 5 augustus 18.00 uur de tijd om je inzending te plaatsen via Mr. Linky.
Wij zijn erg benieuwd waar jullie mee gaan komen, veel plezier!

Groetjes namens het hele DT, Ellen.


17 opmerkingen:

Елена zei

Мои поздравления всем, кто вошел в ТОП-2!! Творческих удач и дальше! И новое задание- просто очень интересное! Удачи всем!
С уважением, Елена!

Елена zei

Конечно , ТОП-3!!)) - опечатка.

Angèle zei

Van harte dames uit de top3! En Welmoed met je mooie prijs!

Fijn weekend, Angèle

José zei

Gefeliciteerd Welmoed met je winst en Petra en marie Claire met de top 3!
Ik hou wel van een afwijkende vorm kaar en de voorbeelden vind ik echt onwijs leuk! We doen weer vrolijk mee :-)
Groetjes, jose

Marjan zei

Wat een mooie top 3!! Van harte dames!
De voorbeeldkaarten van het DT vind ik stuk voor stuk prachtig.

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Een TOP top 3!! Waren allemaal favoriet van mij!!
Maar er waren heel veel mooie inzendingen!! Dus dames, gefeliciteerd!!
De afwijkende vorm gaan we even over nadenken...
Groetjes Cornelie

Jolanda Cuper zei

Wow wat een schitterende top 3! Dames Gefeliciteerd hoor!
Prachtige nieuwe uitdaging en erg mooie nieuwe kaarten van het DT team!
Groetjes Jolanda.

Anoniem zei

Wat een leuke nieuwe challenge... natuurlijk doen ik weer gezellig mee. En Welmoed van harte gefeliciteerd met je prijs.

groetjes Yvonne

Teresa zei

Congratulations to the winners and what a fabulous new challenge. I am about to post my card, your DT cards are wonderful. hugs Teresa

KarinsArtScrap zei

proficiat dames met de top 3 de kaarten zien er prachtig uit.

de nieuwe challenge is weer een uitdaging en weer prachtige voorbeeldkaarten dames.

groetjes karin

Lisanne zei

Wat een leuke nieuwe challenge, ik heb me er mee kunnen uitleven. En Welmoed is een verdiende nr.1, erg mooi kaartje, gefeliciteerd!

Welmoed zei

Supersssss... dat mijn kaartje heeft gewonnen! spannend hoor want er waren zoveel mooie kaarten met deze mooie 'sprekende'kleuren!
Dank jullie wel voor jullie leuke reacties!

Vr. gr. Welmoed

Marie-claire zei

Wat leuk dat mijn gepimpte boterhamzak in de top 3 staat!
Welmoed gefeliciteerd met je prijs,Petra ook gefeliciteerd met je Top 3!
Bedankt voor de leuke reactie's.

Groetjes Marie-Claire

liszha zei

Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt, heel inspirerend. Jullie hebben een supergoed DT.
Groetjes Lisette

*mieke* zei

Wat een mooie voorbeelden van het design team...super dames! Vond het een leuke challenge deze keer...kaartje is alweer gepost!
Groetjes Mieke

Blankina zei

Wat een mooie voorbeeld kaartjes, mijn kaartje is niet zo origineel maar wel met liefde gemaakt....Zie jullie graag op mijn blog en hoop jullie allemaal te kunnen bezoeken.
Ciao uit Italie

Crea Astrid zei

Wat een leuke challenge. Ik zag dat de gastdesigner ook zo'n soort vorm had. Dus vandaar deze kerst easelkaart van mij.

Groetjes Astrid.