zaterdag 19 maart 2011

Challenge # 85

En alweer een week voorbij wat gaat dat toch snel. Weer een week met veel inspiratie en enthousiaste deelnemers. Bedankt hiervoor. Aan ons wederom de taak om uit al die inzendingen een top 3 te kiezen en geloof me dat is niet de gemakkelijkste klus.
Maar ook nu zijn we er weer in geslaagd;

De top 3 voor de challenge # 84 van Yvon;

SANNE;



JOSE;



JANNY;



En de winnaar is geworden;

SANNE;

Van harte gefeliciteerd als je je gegevens even wilt doormailen naar mailto:dutchcardlovers@hotmail.nldan zorgen wij dat de prijs van dolls and decorations zo snel mogelijk jouw kant uitkomt.
Dolls and decorations bedankt voor het sponsoren van deze prijs.

Dan voor de sponsor van deze week dit is cutestampsandcards;



Ze stellen zich even aan jullie voor;

Cute Stamps and Cards heeft een uitgebreid assortiment Cute stempels met naast de bekende merken ook : The Stamping Bazaar, Whimsey Stamps, Tickled Pink Stamps, Belles’n Whistles, CCD, The Greeting Farm, Kenny K, Kraftin Kimmie, WOJ, Your next Stamp, Motivet en nog veel meer.
U vindt hier alles op het gebied van kaarten en scrappen. Het assortiment in onze winkel is nu uitgebreider dan op het internet. In de winkel is ook verkrijgbaar: Acrylverf van Talens ( Amsterdam ), borduur en naaigaren, kralen, 3D-knipvellen, Decopatch en Katia wol. Wekelijks komen er nieuwe producten bij. In de komende maanden gaan wij dit ook overbrengen naar de webwinkel.
Creaties van ons Designteam kunt vinden op ons blog: Bent u op zoek naar iets wat nog niet in de winkel is, dan mag u altijd contact met mij opnemen. Ik probeer u dan verder te helpen.

En kijk eens naar de prijs die ze beschikbaar stellen;



De sketch voor deze week;


De uitwerkingen van het team;

YVON;



ANJA;



MARIANNE:



ELLEN;



ANGELE;
Maakte maar liefst twee kaartjes;



MIRIAM;



Jullie hebben weer de tijd tot en met a.s. vrijdag 25 maart 18.00 uur om jullie uitwerking in te leveren door hem te plaatsen bij onderstaande mr. linky.



Groetjes van Anja en het DT.

11 opmerkingen:

Margot zei

gefeliciteerd sanne, je kaart is geweldig!

de nieuwe sketch is gaaf, ik ga van de week een poging wagen!

José zei

Gefeliciteerd hoor Sanne, en ook jij Janny. Ik ben erg blij met m'n top 3 :-).
De nieuwe sketch ziet er gaaf uit. Prachtige uitwerkingen. Mijn handen jeuken!

Rosalien Zwackhalen zei

Sanne, Jose en Hanny gefeliciteerd met de Top 3 en Sanne proficiat met het winnen van de Challenge. Alledrie gave kaartjes, het blijft moeilijk kiezen elke week. ;)
Eens kijken wat voor mooie inzendingen er deze week komen.:))

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Van harte met je prachtige prijs Sanne! Ik ben stiekem een beetje jaloers;)
Janny en José ook van harte!

Groetjes, Angèle

Colinda zei

Dames van de top drie van harte gefeliciteerd! Hele leuke kaarten, de nieuwe schets is ook weer leuk.

Groetjes Colinda

KarinsArtScrap zei

dames proficiat met het behalen van de top 3
en proficiat aan de winnaar.
dames jullie kaartjes zien erweer heel leuk uit.

groetjes karin

Dora zei

Wat een mooie sketch, voor het eerst in tijden weer een sketch gemaakt, erg mooie uitwerkingen ook van het team!

Janny's Cards Creations zei

Sanne allereerst hartelijk gefeliciteerd leuk dat je gewonnen hebt mooie kaart. Ik vind het zelf al helemaal leuk dat ik in de top 3 van kaarten sta. Het is zo leuk de blog te openen en gelijk je kaart te zien staan. Bedankt. En ook José gefeliciteerd. Ik kom gauw weer meedoen met de volgende challenges. Hoewel mij dit deze week door omstandigheden niet gaat lukken. Maar zeker tot ziens. En kom gerust op mijn blog naar mijn andere kaarten kijken dat vind ik erg leuk. Groeten Janny

Jolanda zei

Leuke schets. Ik heb 'm gemaakt! Bedankt voor de inspiratie!

Anita zei

Mijn kaart met de sketch staat er op. Zo weinig tijd momenteel, maar dit kon ik niet laten.

Gr. Anita

Heidie zei

Dames gefeliciteerd met jullie top 3 notering. En wat een leuke sketch. Ik heb er weer een kaartje mee gemaakt.

groetjes heidie