zaterdag 5 februari 2011

Challenge #79

We hadden vorige week weer heel veel inzendingen.
en daar willen we jullie allemaal heel hartelijk voor bedanken.
Het was daardoor geen makkelijke opgave om een Top 3 te maken.
Maar het is gelukt, en dit is hem geworden:

Anneke


Renata

Stephanie


En de winnaar van deze week is: RENATA
Van harte gefeliciteerd. Wil je je gegevens naar
dutchcardlovers@hotmail.com sturen, dan zorgen wij dat
je prijs van het Bezige bijtje naar je toe komt.

Dan komt hier de nieuwe sketch voor deze week.



















De sponsor van deze week is Crea scrap

Crea scrap stelt zich even voor:

Door ons enthousiasme voor het scrappen zijn we 5 jaar geleden op het idee gekomen om een webwinkel te beginnen. Inmiddels is er ook een winkel bijgekomen, gevestigd te Almere-Buiten Oost. U vindt in onze winkel 75m2 scrapplezier!
Wij hebben een ruim assortiment papier, stempels, embellishments, albums e.d. Wij staan altijd adviserend voor u klaar.



En dit is de mooie 'valentijns' prijs die ze voor de winnaar beschikbaar stellen.























En dit is wat de dames van het DT gemaakt hebben aan de hand van de sketch.

Yvon

Sandra

Rosalien

Miriam

Ellen

Anja

Angèle


Jullie hebben tot vrijdag 11 februari 18:00 uur
de tijd om jullie kaartje te posten.
Heel veel plezier met de sketch.

Groetjes Dutch Card Lovers.

17 opmerkingen:

Unknown zei

Ik zie geen sketch en ook geen prijs... ???

Jolanda Cuper zei

Dames Gefeliciteerd met jullie nominatie en prijs! DT jullie hebben weer prachtige kaarten gemaakt! Groetjes Jolanda.

Rosalien Zwackhalen zei

Ik heb de sketch en prijs er net bijgezet. Er ging iets mis.;)
Dames alledrie gefeliciteerd met het behalen van de Top 3 en Renata met het winnen van de Challenge. Het zijn weer 3 plaatjes.:)
Zo leuk dat er vorige week zoveel deelnemers waren en we hebben zulke schitterende kaarten voorbij zien komen. Geweldig!!
Ben weer heel benieuwd naar de inzendingen van deze week. :))

Teerg zei

Proficiat Renata!
De voorbeeldkaarten van deze week zijn ook weeral super!!
Groetjes Greet

Peggy zei

Proficiat Renata!
Veel plezier met je prijs.

Angèle zei

Van harte gefeliciteerd Renata! En natuurlijk de twee andere dames uit de Top3!

Groetjes, Angèle

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd Renata, het is een super mooie kaart. De nieuwe sketch is ook prachtig en de kaartjes van het DT-team ook.
Groetjes van Jacqueline

Anneke. zei

Renata gefeliciteerd! Dames van DCL, het was de eerste keer dat ik aan een challenge mee deed en dan al in de top 3...... Vind het echt helemaal Super!! Bedankt.

Groetjes Anneke.

Stephanie zei

Wat een eer dat ik in de top 3 sta! Hartstikke leuk! Dankjewel!
En van harte gefeliciteerd Renate met je prijs!

Colien zei

Wat een leuke sketch, net even iets anders!
grtz.Colien

Ellen zei

Leuke sketch: niet te ingewikkeld en toch net ff anders. Zie uit naar de volgende!

groetjes, Ellen

KarinsArtScrap zei

hallo Dames dit is de eerste keer dat ik meedoe, ben al volger geworden.
De kaarten zien er allemaal heel erg mooi uit, heel erg verschillend in style vind ik heel leuk.
Mijn vraag is mag je ook een 3d plaatje gebruiken of moet je een stempel gebruiken.


groetjes karin

Marlieke zei

Oh wat een leuke skecth was dit weer. Het was echt een sketch waar we (vond ik) heel veel van onze eigen creativiteit in kwijt konden. Ik had dan ook erg veel ideetjes en heb mijn uiteindelijke uitwerking net gelinkt. Bedankt weer voor de leuke uitdaging!

Colinda zei

Een leuke schets en wat een mooie uitwerkingen hebben jullie weer gemaakt.

Groetjes Colinda

Rieni zei

wat een leuke schets, ik heb deze keer weer meegedaan. Heb niet altijd tijd, maar deze keer is het weer gelukt

Welmoed zei

Mooie sketch...leuk om weer mee te doen, succes iedereen!

Vr. gr. Welmoed

Cora Hoekstra zei

Mag ik jullie alvast bedanken voor de leuke en lieve commentaren op mijn blog .Het was weer leuk om mee te doen met deze leuke sketch !!