zaterdag 25 september 2010

Challenge#63

Ook de sketch van Angele vorige week viel goed in de smaak bij jullie aan het aantal deelnemers te zien.Daar zijn wij als DT heel erg blij mee en genieten dan ook elke week weer van al jullie mooie creatie's

Het is ons deze week weer gelukt om uit al die mooie inzendingen een top 3 samen te stellen.

Hier komt hij dan

INGE




TINIE




ROMY




En de winnaar van deze week is ......INGE.

Inge hartelijk gefeliciteerd .Als je even een berichtje stuurt met je adresgegevens naar mailto: dutchcardlovers@hotmail.com komt je gewonnen prijs van sponser Crea Scrap zo snel mogelijk naar je toe. Heel veel plezier met je gewonnen prijs.

De nieuwe sponser van deze week is : Made By Maly




En zij stelt een kadobon van 10 euro beschikbaar.

De Sketch van deze week




En dit zijn de uitwerkingen van het DT.

ROSALIEN







ANJA




YVON




MARIANNE




ANGELE




MIRIAM




Jullie hebben de tijd tot vrijdag 1 oktober 18.00 om bij mr linky jullie kaart neer te zetten. Heel veel succes allemaal.

17 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte top3-ers! En Inge veel plezier met je prijs.

Groetjes, Angèle

Inge zei

Wow, wat leuk! Dank jullie wel voor deze eerste prijs :)

Rosalien Zwackhalen zei

Proficiat met het behalen van de Top 3 en Inge met het winnen van de challenge. :))
Ik ben weer heel benieuwd naar de inzendingen van deze week.;)

Groetjes Rosalien

Tinie zei

Wat leuk dat mijn kaart weer in de Top 3 staat! Bedankt hoor!
En Inge gefeliciteerd met de 1e prijs!
groetjes Tinie

Marianne zei

Proficiat dames, met jullie prijs!

Roelie zei

Dames, en natuurlijk vooral Inge: van harte gefeliciteerd!
Groetjes Roelie

Henriëtte zei

Dames, gefeliciteerd! Ik heb deze week naar aanleiding van sketch 63 weer eens een kaartje gemaakt. groetjes van Henriette

miriam zei

Inge gefeliciteerd en veel plezier met je prijs ,tieni en romy gefeliciteerd met jullie top 3 nominatie.

gr miriam

Ern@ zei

Eindelijk weer eens meegedaan,
zo'n rustige zondag is toch ergens goed voor!!

Karin zei

Proficiat meiden! En wat een leuke sketch weer!

Marianne zei

Mooie kaartjes, dames van DT. Ik heb een kerstkaart gemaakt deze keer!
Groetjes,
Marianne

Anita zei

Wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt. Ik heb nog een kerstkaartje gemaakt voor deze challenge. Groetjes, Anita

Anita zei

Ik heb mijn kaartje geplaatst. Het was weer een leuke sketch.

Groetjes Anita

Rieni zei

ik heb ook weer meegedaan, ook met een kerstkaartje deze keer

Colinda zei

Beetje moeilijker dan de voorgaande twee, maar daarom is het ook een uitdaging. Leuke schets weer!
Groetjes Colinda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie kaarten allemaal!! De top3 en de nieuwe voor de challenge van het DT! Ik werk eigenlijk nooit via een scetch, maar wilde het toch een keertje proberen. Hij is heel leuk deze week!
Groetjes, Yvonne

Boukje zei

Het kan nog, het is nog geen 18.00 uur.
De sketch vond ik niet heel makkelijk, maar ik ben er uitgekomen en heb een herfstkaartje gemaakt.
Groetjes Boukje.