zaterdag 7 augustus 2010

Challenge 56

Zo het is weer tijd voor een nieuwe sketch , maar voordat ik die hier neerzet stel ik eerst de Top 3 voor. Het zal wel door de vakantie`s komen dat er niet heel veel inzendingen waren maar de inzendingen die er waren daar hebben we van genoten. Dus iedereen  bedankt voor het meedoen met sketch #55.

TOP3

Romy














Marie-Claire






















Lianne



















En de winnaar is geworden................Lianne.  Gefeliciteerd Lianne, als je je gegevens mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorgen wij dat de prijs zo snel mogelijk jou kant op komt. Ook Romy en Marie-Claire gefeliciteerd met het behalen van de Top 3.

De afgelopen 2 weken heeft Monique meegelopen als Gastdesigner en ook Monique willen we heel erg bedanken voor haar mooie inzendingen en de leuke challenge die zij voor ons bedacht heeft vorige week.

Dan nu naar de Challenge die deze week wordt gesponsord door Scrapfever.





En zij stellen deze leuke prijs beschikbaar. Heel erg bedankt hiervoor. :))



















Hier is de sketch van Yvon voor deze week. Thanks Yvon, hij is leuk! :))

















En dit zijn onze uitwerkingen geworden.

Monique - Gastdesigner

















Yvon












































Anja

































Ellen






















Miriam














Rosalien





































Zoals gewoonlijk hebben jullie tot volgende week vrijdag 13 augustus tot 18.00 uur de tijd om je kaart bij Mr. Linky neer te zetten.
Wij zijn weer heel benieuwd naar jullie uitwerkingen. Heel veel plezier met deze leuke sketch.




Rosalien en het DT.



9 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Gefeliciteerd Top 3 :)
Leuke sketch weer

*Kus Patries*

Romy zei

Van harte gefeliciteerd, Lianne, met het behalen van de eerste plaats. Je projectje is helemaal super. En Marie-Claire (ook jouw kaart is prachtig!) natuurlijk ook van harte gefeliciteerd. Ik voel me helemaal vereerd met mijn vermelding in de top 3. Dankjulliewel, DCT! En de nieuwe sketch ziet er ook alweer zo leuk uit. Helaas kan ik dit keer niet mee doen, aangezien ik op vakantie ga, maar wie weet dat ik hem een ander keertje nog ga maken.

Marjan zei

Wat een mooie kaarten van het DT en zeker ook van de meiden die in de top 3 staan. Ik volg van alledrie hun blogs. Lianne: gefeliciteerd met je prijs!

Manon zei

Lianne van harte gefeliciteerd! en meiden wat is deze sketch weer een uitdaging! ik vond het leuk!
Groetjes Manon

natje zei

Proficiat aan de winnaar!
En ook de andere dames van de top 3!
Heel mooie kaartjes.
Leuke opdracht weer.

Groetjes

Karin zei

Proficiat meiden! Leuke sketch weer! En wat een super uitwerkingen van de DT-dames.

Janneke zei

Super mooie kaartjes hebben jullie gemaakt met de mooie sketch van Yvon ;0)
Gefeliciteerd Lianne met je prijs en de andere dames met de top 3.

Janneke X

marja zei

winnaars van de vorige sketch; van harte! de nieuwe sketch vond ik zo uitdagend dat ik voor t eerst ook mee heb gedaan. resultaat op mijn blog!
groetjes marja

Metsje zei

Leuke kaarten allemaal zeg !!
Gr Metsje